سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار یابی الکترونیک

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

بازار یابی الکترونیک و تولید بیشتر ثروت

·         بازاریابی الکترونیک چیست؟

بازاریابی الکترونیک همان اهداف بازاریابی سنتی را مطرح می کند با این تفاوت که بازار یابی الکترونیک با به کار گیری ابزار ها و روش های بدیع فناوری نوین به دنبال نو اوری است.

می توان بازار یابی را این گونه  تعریف کرد:

اداره ارتباط متقابل مشتری در یک محیط پیشرفته رسانه ای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوطه.بازار یابی الکترونیکی یک عملکرد مجزا که منحصرا با فروش محصولات و خدمات ارتباط دارد، نبوده فرایندی مدیریتی است برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان سازمان و مشتری .

ادامه مطلب...

دانستنی های تحول وسایل ارتباطی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

دانستنی های تحول وسایل ارتباطی (1976 تا 2002 میلادی)

کوتاه و مختصر با تحول تکنولوژی وسایل ارتباطی و تاریخچه ان ها اشنا شوید.

ادامه مطلب...

ترفند های ساده و عملی کامپیوتر (4)

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

زمان مناسب نصب مجدد ویندوز

چر ا نصب مجدد ؟

در اکثر موارد نصب مجدد را هنگامی انجام می دهیم که سیستم عامل جنان مسئله دار شده است که تنها راه باقیمانده یک نصب پاک ویندوز باشد.گاهی کدهای معیوب و وصله های روز امد کننده ناسازگار چنان در سیستم گره به وجود می اورند که بهترین راه یک شروع دوباره است.گاهی پس از نصب یک سخت افزار بنیادی نیز نصب مجدد ویندوز می تواند ویندوز را روان تر کند.

ادامه مطلب...

کشف یک نقطه آسیب پذیری مهم در اینترنت اکسپلورر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

 

Exclamation کشف یک نقطه آسیب پذیری مهم در اینترنت اکسپلورر

کارشناسان امنیتی از کشف یک حفره خطرناک در مرورگر مشهور اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) خبر می دهند که با استفاده از آن، سایت ها و صفحات مخرب در وب می توانند URL واقعی خود را مخفی کرده، یک URL معمولی و به ظاهر امن را در نوار آدرس این مرورگر نمایش دهند.

بنا به گزارش Panda Software، این مسئله ریسک امنیتی شدیدی را در پی خواهد داشت، بویژه از آن جهت که کاربران با مشاهده URL عادی صفحات ناامن، به مخرب بودن آنها مشکوک نشده و براحتی هدف حملات نامحسوس مجرمان اینترنتی قرار می گیرند.

نقص امنیتی اخیر IE به علت بروز اشکالی در فراخوان تابع document.open() ایجاد می گردد و می تواند برای تغییر عبارت های نمایش داده شده در نوار آدرس این نرم افزار مورد استفاده خرابکاران اینترنتی قرار گیرد.

از آنجا که هنوز اصلاحیه رسمی از سوی مایکروسافت برای ترمیم این حفره مهم ارائه نشده است به کلیه کاربران اینترنت توصیه می شود که پس از اتمام جستجو در وب سایت ها و یا صفحاتی که از امنیت کامل آنها مطمئن نیستند، مرورگر IE خود را کاملاً بسته و برای جستجویی دیگر، مجدداً آن را از ابتدا اجرا کنند.

منبع:     http://www.winbeta.net 

خبر خبر .....

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

 به اطلاع تمام علاقمندان این وبلاگ می رساند که نام این وبلاگ در حال تغییر است که در اطلاعیه های بعدی به شما عرض خواهد شد.همچنین به مناسبت روز مهندسی در تاریخ 5 اسفند این تغییرات و همچنین ویژه نامه الکترونیکی ما قابل رویت خواهد بود.لطفا با ما همراه باشید. متشکریم.

اینترنت خود را ایمن تر کنید ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

اینترنت خود را ایمن تر کنید ...

PC   Tool  Internet  Security  2009

PC Tools  ( که حالا به تملک شرکت سیمانتک در امده است) تازه واردی است که شهرت خوبی در حوزه ی ضد ویروس به دست اورده است . برنامه IntellGuard  ان کامپیوتر را در برابر حملات روت کیت ها و کلاهبرداری ها محافظت می کند. نوارابزار  Browser Defender  ان سطح  تهدید سایت ها را نرخ گذاری می کند . حاوی ضد هرزنامه ها و دیواره اتش هست. البته برای حذف تهدید های یافته شده با نگارش رایگان 15 روزه مجبورید کد فعال سازی را دریافت کنید.


تاریخچه ویرانگرترین ویروس ها و کرم های اینترنتی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

تاریخچه ویرانگرترین ویروس ها و کرم های اینترنتی (1980-1989)

در شماره قبل ویروس های تا تاریخ 19798 را بررسی کردیم در این شماره ویروس ها را تا سال 1989 بررسی می کنیم.

قسمت دوم...

ادامه مطلب...

روی خط وب ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

معرفی قدرتمند ترین نرم افزار های ضد ویروس

 تازه ترین بررسی ها نشان می دهد که وضعیت بازار محصولات امنیتی تناسب چندانی با کارایی و کیفیت این محصولات ندارد.در این راستا نشریه معتبر  Personal Computer and Internet  در جدید ترین شماره خود که در استانه سال 2009 میلادی منتشر گردید اعلام کرد که ارزیابی های تخصصی نشان دهنده ی پیشرفت قابل توجه نرم افزار هایی است که در بازار جهانی امنیت IT از جایگاه متوسطی برخوردارند. 11 برنامه قدرتمند به طور جامع مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر خلاف انتظارات و تصورات عمومی غول های امنیتی دنیا نظیر  Symantee  ،  McAfeeموفق به کسب جایگاه ویژه ای نشدند.اما بعد از بررسی ها دشوار نرم افزار های  BitDefender  Antivirus  2009 و همچنین  Panda Antivirus Pro  2009 به عنوان برترین و موثرترین برنامه های ضد ویروس برای مقابله با تهدید های جدید اینترنتی معرفی شدند. این در حالیست که نسخه 2009 از محصولاتی نظیر Kaspersky Antivirus ،  Norton Antivirus ، McAfee Virus scan  Plus، East NOD32   Antivirus رتبه های بعدی نرم افزار های مطرح امنیتی را به خود اختصاص دادند.بنابر اعلام  Personal  Computer  عنوان های بعدی بهترین نرم افزار های ضد ویروس نیز به ترتیب و بر اساس رتبه توسط محصولاتی از شرکت های F-Secure از فنلاند ، G-Data  از المان ، AVG  از چک و CA  از ایالت متحده ربوده شدند.

(در این شماره و شماره های بعدی با مشخصات هر کدام از این برنامه ها اشنا می شویم . . . ).


دنیای روز کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

:: McFunSoft Video Capture/Convert/Burn DVD نرم افزاری چند منظوره برای تهیه تصویر از محیط سیستم عامل ویندوز ::

امروزه یکی از شیوه های جدید آموزش در علوم کامپیوتر ساختن فیلم های آموزشی در محیط کامپیوتر و بر اساس کاربرد نرم افزارها می باشد. ویژگی این گونه فیلم های آموزشی در این است که وقتی یک کار آموز قصد یاد گیری بر اساس فیلم آموزشی را دارد مطالب را به صورت پویا و مفهومی تر می آموزد به طوری که تصور می کند در کلاس و به صورت عملی در حال یاد گیری است. برای ساخت تصاویر و فیلم های آموزشی می توان از نرم افزارهای مختلفی در این زمینه استفاده نمود که  هر یک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. این نرم افزارها معمولا توسط شرکت های تولید کننده نرم افزارهای چندرسانه ای برای کاربران ارائه می شوند .

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

 

Video Capture/Convert/Burn DVD نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا از محیط سیستم عامل ویندوز خود تصویر برداری نموده و سپس به کمک ابزارهای موجود در نرم افزار تصاویر ضبط شده را تبدیل فرمت نموده و بر روی دیسک های مختلف از جمله DVD ها کپی نمایند. این نرم افزار که در واقع سعی نموده است تا ابزارهای مورد نیاز کاربران در زمینه ضبط و ویرایش فایل های تصویری ضبط شده و تبدیل فرمت و تکثیر آن ها را در غالب یک نرم افزار ارائه نماید. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به توانایی هایی مثل پشتیبانی از تبدیل فرمت های مختلف تصویری ، قابلیت ضبط از محیط سیستم ، کارت های تلویزیون ، دوربین ها و ... ، توانایی جداسازی و برش فایل های تصویری ضبط شده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت McFunSoft می باشد.


ایستگاه موفقیت !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:19 صبح

انتظار بهترین را داشته باشید و خود را برای بدترین حالت ممکن آماده کنید در این صورت هرگز نا امید نمی شوید .


   1   2      >