سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز شکر گزاری ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/10 3:11 عصر

thank you for the abundance that is coming to me every day

معنی ...

مدیریت کامل گوشی های تلفن همراه از راه دور و از طریق کامپیوتر با

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/10 3:6 عصر

                                                                                  

امروزه تلفن همراه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهایی می باشد که بسیاری از مردم به عنوان یک نیاز از آن یاد می کنند. بسیاری از امور روزانه افراد مختلف امروزه به این دستگاه کوچک وابسته شده است و بسیاری از افراد نیز امروزه تلفن همراه را به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کاری خود می شناسند. علاوه بر این گونه استفاده تلفن همراه در بسیاری از زمان ها  یکی از بهترین ابزارهای سرگرمی نیز محسوب می شود. ارسال پیام کوتاه به دوستان ، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه ، دیدن کلیپ های تصویری و ... همگی امروزه به عنوان یکی از بهترین سرگرمی هایی می باشد که بسیاری از افراد از آن بهره می برند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در زمینه های مختلف مربوط به تلفن همراه با شما همراهی می کند.

 

MOBILedit! نام نرم افزاری میدریتی برای تلفن های همراه می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدامات تلفن همراه خود را از طریق کامپیوتر شخصی خود کنترل کنید. خواه این ارتباط کامپیوتر با گوشی از طریق کابل باشد، خواه بلوتوث و خواه اینفرارد شما توانایی مدیریت و کنترل و نمایش تمام اطلاعات گوشی خود را از راه دو در کامپیوتر خواهید داشت .

می توانید توانایی مدیریت بر فایل ها و اطلاعات و قسمت های مختلف گوشی را داشته باشند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر قسمت های مختلفی همچون پیام های کوتاه ،  دفترچه تلفن ، لیست مکالمات انجام شده ، تقویم ، نصب و حذف برنامه های مختلف ، مدیریت بر فایل ها و انتقال فایل های جدید به گوشی ، مدیریت بر اطلاعات سیم کارت ، کنترل MMS ، مدیریت بر سندهای متنی و ... بسیاری از امور دیگر کنترل و نظارت می کنند. این نرم افزار توسط COMPELSON Laboratories طراحی و ساخته شده است.

برخی از ویژگی های مدیریتی که شما توسط MOBILedit در اختیار خواهید داشت :

- مدیریت بر دفترچه تلفن ، تمامی تماس های ورودی و خروجی، SMS ها و MMS ها .

- مدیریت بر فایلها ، تقویم ، Task ها و امور روزانه و یادداشتهای گوشی


21 قانون کوچک برای یک زندگی بزرگ! (قانون سوم )

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/10 2:45 عصر

قانون سوم : هیچ چیز همه چیز نیست . 

زندگی ابعاد مختلفی دارد . ما نیازهایی متنوع داریم . هیچ چیز در زندگی نمی تواند جای همه چیز را بگیرد .

اگر روزی باور کردیم که کسی یا چیزی همه چیز ماست و تمام زندگی ما در آن فرد یا آن مفهوم خلاصه می شود یا داریم به خودمان دروغ می گوییم یا به دیگران !


سرویس های جدید گوگل برای ایران غیر قابل دسترس هستند!

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/10 2:37 عصر

با ارائه نسخه جدید IE7 و ویرایش جدید google toolbar این برنامه ها توسط گوگل ، برای ایران مسدود شد!

کاربرانی که مایل به دانلود کردن نسخه مرورگر IE7 همراه با google toolbar هستند و با IP ایران وارد گوگل می شوند با پیغام

This product is not available in your country

روبرو می شوند. گفتنی است که این چندمین سرویس گوگل است که طی ماه اخیر برای کاربران ایرانی مسدود می شود و به نظر می رسد که وضعیت تحریم ها علیه ایران در حال گسترش می باشد.

google toolbar نرم افزاری است که با نصب شدن بر روی مرورگر ، کاربران گوگل را قادر می سازد تا با تنها چند کلیک ، به سرویس های google دسترسی داشته باشید ، این نرم افزار دارای امکانات دیگری برای کارایی بهتر در محیط اینترنت است.

مرجع: ICTIr.NET

ایستگاه موفقیت ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/10 2:28 عصر

رمز موفقیت ، اندیشیدن به ممکنهاست و نه ناممکنها .

سرانجام صدای گوگل نسبت به “پیشنهاد مایکروسافت به یاهو” درآمد

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/10 1:59 عصر

 

                                                                                

شرکت “گوگل” فراگیرترین موتور جستجوگر اینترنتی، علیه اقدام شرکت “مایکروسافت” در خرید شرکت “یاهو” واکنش نشان داد.

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری “فرانس” ،24دیوید دراموند” ارشدترین مقام شرکت گوگل پیشنهاد خرید از سوی مایکروسافت برای خرید “یاهو” را یک معضل برای دنیای اینترنت خواند. بنابراین گزارش دراموند اظهار داشت خرید چندین میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید شرکت رقیب گوگل، پرسش‌های چالش برانگیزی را به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود، این اقدام چیزی فراتر از یک نقل و انتقال عظیم مالی است که یک شرکت، شرکت دیگر را می‌بلعد، این کار زیر تسلط قرار دادن قوانین اینترنت است.

بر پایه این گزارش، شرکت مایکروسافت روز جمعه گذشته پیشنهاد 6/44میلیارد دلاری به شرکت یاهو در مقر آن در کالیفرنیا داده است.

در صورت توافق شرکت یاهو، موتور جستجوگر اینترنتی خود و سایر خدمات اینترنتی از قبیل خدمات پست الکتروینک، سرویس‌های خرید و فروش و تبادل اخبار بر روی اینترنت را به شرکت مایکروسافت واگذار می‌کند. این درحالی است که مایکروسافت با تسلط بر سیستم‌های عامل و نرم‌افزارهای مربوط کامپیوترهای شخصی در جهان می‌تواند با در اختیار گرفتن دومین موتور جستجوگر اینترنتی، در پهنه این جهان مجددا پیشتاز شود.

به گزارش فرانس 24 مایکروسافت چندی پیش از سوی اتحادیه اروپا در مورد قبضه کردن بازارهای نرم افزاری کامپیوتری و عدم اجازه رقابت به سایر رقبای برنامه‌های نرم‌افزاری در اروپا، که اقدامی غیر قانونی در عرصه تجارت در این اتحادیه است، محکوم به پرداخت غرامت سنگین شد.

برپایه این گزارش بیم آن می‌رود که مایکروسافت با در اختیار گرفتن یاهو، نرم افزارها و برنامه‌های آنلاین تحت وب را به تسلط خود در آورد.

به گزارش این منبع خبری “برد اسمیت” وکیل حقوقی مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد اقدام مایکروسافت در مورد خرید یاهو تنها یک رقابت سالم با شرکت “گوگل” است.

  • مرجع: IRNA

 


ایستگاه موفقیت ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/4/27 2:53 عصر

محدودیتهای انسان برای رسیدن به موفقیت تنها ساخته ذهن اوست .

چسباندن فایلهای مختلف ویدیویی با نرم افزارهای کوچک و ساده Movie

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/4/27 2:31 عصر

امروزه با وجود کامپیوتر در هر خانه ای تمامی افراد سعی بر این دارند تا بیشتر نیازهای کامپیوتری مربوطه خود را در منزل انجام دهند تا هم از هزینه کم تری برخوردار باشد و هم این که کار انجام شده تا بهترین حد ممکن انجام شود. یکی از این نیازهای کامپیوتری می تواند درباره فیلم و مونتاژ آن باشد. متاسفانه امروزه در کشور ما به علت مسائل مختلفی دیگر به استدیوها و مراکزی که اعمال مونتاژ بر روی فیلم را انجام می دهند نمی توان اعتماد کرد. به عنوان مثال شما قصد دارید تا چندین فایل تصویری که مربوط به یک مراسم خانوادگی می باشد را به صورت یک فیلم و در غالب یک فایل تهیه کنید ، قسمت های جدا را به هم بچسبانید و قسمت های زاید را حذف کنید، از طرفی هم به دلایل شخصی تمایل به انجام این کار توسط استدیوهای مربوطه در بیرون ندارید ! حال چه می کنید؟ ریسک کرده و با اعتمادی بسیار ضعیف انجام این کار را به یک استدیو می سپارید ؟ و یا این که به علت بی اعتمادی به طور کل از انجام هدف خود منصرف می شوید؟

پیشنهاد ما به شما این است که خودتان این کار را انجام دهید! نرم افزار های متعددی در زمینه کار با فایل های ویدیویی یافت می شود که هر کدام از آنها دارای مزیت های مربوط به خود هستند. تعدادی از آنها بسیار ساده و در عین حال مفید ، تعدادی دیگر بسار پیشرفته و مختص به افراد حرفه ای و ... . نرم افزاری که ما به شما معرفی می کنیم مشکلات شما را به آسانی حل کرده و این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد تا شما به تنهایی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید.

 

Movie Joiner و Movie Splitter نام دو نرم افزار کوچک و ساده ولی در عین حال بسیار مفید است که همانطور که از نامشان بر می آید توانایی اتصال چندین فایل ویدیویی و همچنین سانسور و برش فایلهای ویدیویی را دارا می باشند. این برنامه از فرمت های تصویری زیادی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, RM, VOB و ... پشتیبانی می کنید. این برنامه فایل نهایی که در واقع همان چندین فایل تصویری شماست را با بهترین کیفیت و شفافیت تصویر ذخیره سازی می کند بدون این که ذره ای از کیفیت تصاویر کاسته شود.


21 قانون کوچک برای یک زندگی بزرگ! (قانون دوم )

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/4/27 2:7 عصر

قانون دوم : اگر توانستی از اینجا لذت ببری ، می توانی از آنجا هم لذت ببری .

در زندگی نقطه بدبختی و خوشبختی وجود ندارد . همیشه و همه جا با ترکیبی از لذت و درد ، شیرینی و تلخی ، راحتی و رنج و سیاه و سفید مواجهیم .
اگر بتوانید در بازی بگرد و پیدا کن موفق باشید ، در هر جا که هستید لذت ، شیرینی ، راحتی و سفیدی را برای خود بر می گزینید . در غیر این صورت اگر به جای اینجا در آنجا هم باشید امکان لذت بردن و چشیدن شیرینی زندگی را نخواهید داشت !

 


تبدیل تصاویر JPG به فایلهای اجرایی EXE و اجرای ساخت اسلاید های ا

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/4/27 1:35 عصر

همیشه ساخت آلبوم های تصویری به صورت اسلاید و منظم یکی از سرگرمی های مفید افراد و گاهی نیاز ضروری برای ارائه پروژه می باشد. مزیت ساخت این گونه آلبوم ها نگهداری آسان تر از عکس ها و حفظ آنها می باشد. برای ساخت آلبوم های تصویری در کامپیوتر امروزه برنامه های زیادی مجود می باشد. اکثر این نرم افزار ها آلبوم ها را یه صورت قطعه قطعه در چند فایل تصویری به صورت آلبوم در می آورند. نرم افزاری که به شما در این زمینه معرفی می کنیم با نرم افزارهای مشابه دارای کمی تفاوت می باشد.

Pictures To Exe نرم افزاری است که آلبوم های تصویری را در فرمت EXE که مختص فایل های اجرایی می باشد، ایجاد می کند. به کمک این نرم افزار که دارای امکانات و قابلیت های زیادی می باشد. امکان قرار دادن صدا بر روی آلبوم و اسلاید ها یکی از مزیت های خوب این برنامه می باشد. کافی است شما عکس های مورد نظر خود را به هر تعداد در برنامه وارد کنید و همه آنها را در یک فایل به صورت آلبوم دریافت کنید.

کار اصلی این نرم افزار همانطور که از نامش بر می آید تبدیل مستقیم فایلهای تصویری به فایل اجراییست که پخش کننده عکس را نیز در خود داراست .


   1   2      >