سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستانه

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:47 عصر

با تشکر از بازدید شما............

             لطفا با نظرات خود ما را در بهبود این وبلاگ یاری کنید.

                                                                            (با تشکر  کامپیوتر پردازان)


از دنیای کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:43 عصر

ترفند های ساده و عملی کامپیوتر(2)

بستن برنامه های Noresponding  در هنگام خاموش کردن ویندوز

احتملا در هنگام خاموش کردن ویندوز،با پیغام هایی مواجه می شوید که برای ادامه کار خاموش کردن، مجبور شده اید کلید End Now را فشار دهید. اما برای اینکه چنین برنامه هایی در سیستم شما به طور خودکار بسته شوند و وقت شما را نگیرند به مسیر زیر بروید:

HKEY_CURRENT_USER\Control panel\Desktop

همچنین برای اعمال این تغییر برای تمام کاربران، به مسیر زیر بروید:

HKEY_USERS_DEFAULT\Control panel\Desktop

اکنون در هر کدام از این  دو مسیر،مقداری به نام AutoEndTask را بیابید.اما اگر وجود ندارد،ان را از نوع String Value  بسازید.برای بسته شدن خودکار پنجره ها نیز مقدار ان را به (1) تغییر دهید.


مبارزه با بد افزارهای روز

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:42 عصر

:: کنترل و مبارزه ویروس های کامپیوتری را به Norman Virus Control v5.99 بسپارید ::

 

 

مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند. نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.

در این مطلب یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس را به شما معرفی می کنیم

ادامه مطلب...

دنیای کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:41 عصر

معرفی نرم افزارهای مفید و کاربردی (2)

Email   Sender  Delux

با بکار گیری نرم افزار Email Sender Delux می توانید خبرنامه ها و Email  ها را با حجم بزرگ،برای مخاطبین خود از جمله مشتریان،به اسانی بفرستید.به عبارتی شما می توانید به اسانی مطالب خود را از بانک اطلاعاتی Excel  و یا فایل های متنی مورد نظر،وارد کنید و به سادگی گیرنده خود را انتخاب نمایید Email را ذخیره کنید و داده بفرستید.همچنین این امکان وجود دارد که الگوهای Email از پیش اماده شده ای را ذخیره کنید و در زمان مورد نظر،انها را بفرستید


تکنولوژی چیست؟

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:37 عصر

تکنولوژی چیست؟

تلاش برای تعریف تکنولوژی به مثابهی ماجرای برخورد فرد نابینا و فیل است. او با لمس قسمتهای مختلف بدن فیل، تصورات مختلفی (از درخت گرفته تا مار، طناب، بادبزن یا چیزهای دیگری) را در ذهن خود مجسم می کند.

از نظر اهل علم، تکنولوژی محصول نهایی تحقیقات یا همان دانش فنی و اطلاعاتی است که میتواند به محصولی تجاری تبدیل شود. تحقیقات علمی معمولاً در قالب مقالات تحقیقاتی،اسناد پتنت و محصولات نمونهای که برای اثبات ماهیت ابداعی بهکار میروند، تجسم مییابد. اما از نظر مهندسان، تکنولوژی ابزار یا فرآیندی است که برای ساختن محصولات بهتر بهکار گرفته میشود.منظور از محصولات بهتر، میتواند محصولاتی باشد که عملکرد بهتر یا هزینهی کمتری داشته باشند و امکان فروش آنها در بازارهای جدید فراهم باشد. مهندسان دستآوردهای تحقیقاتی را به محصولاتی قابل فروش در بازار تبدیل میکنند. به عبارتی تکنولوژیهای جدیدی خلق میکنند که تأثیرات عمدهای بر درآمد و سودآوری شرکتها برجای میگذارد.

ادامه مطلب...