سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تراشه های 45 نانومتری AMD

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/21 12:14 صبح


ایتنا- گیگابایت محصولات خود را برای تراشه‌های 45 نانومتری AMD بهینه می‌کند.

هم‌زمان با انتشار خبر 45 نانومتری شدن نسل جدید تراشه‌های AMD، سازندگان مادربرد و کاربران دچار نگرانی‌هایی در مورد سازگاری تراشه‌های جدید با مادربردهای کنونی موجود در بازار شده‌اند. شرکت گیگابایت که در حال حاضر بیشترین سهم از مادربردهای مبتنی بر AMD در بازارهای جهانی را در اختیار دارد، برای رفع این مشکل و آسوده کردن خیال کاربران، چاره‌ای اندیشیده است.

از این رو گیگابایت برای تضمین سازگاری محصولات خود با تراشه‌های جدید 45 نانومتری AMD‌ که مبتنی بر سوکت‌های AM3 و AM2+ هستند، اقدام به انتشار نسخه جدیدی از بایوس مادربردهای خود نموده است. بر همین اساس خریداران تراشه‌های جدید AMD می‌توانند با به روز کردن ویرایش بایوس مادربردهای AM3 و AM2+ خود، از پردازشی روان و پر سرعت لذت ببرند.

گفتنی است تراشه‌های 45 نانومتری AMD علاوه بر کار در فرکانس بالاتر، انر‍ژی کمتری مصرف می‌کنند و تلفات حرارتی کمتری دارند. گیگابایت در وب‌سایت رسمی خود لیست تمامی مادربردهای مبتنی بر AMD و نسخه جدید بایوس آنها را منتشر کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از نسخه‌های جدید بایوس‌ها می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید.


http://www.gigabyte.com.tw/News/Motherboard/News_List.aspx?NewsID=1423


سخن بزرگان ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/21 12:11 صبح

 

تمامی دانش ما، در مقایسه با واقعیت، ابتدایی و کودکانه است. ولی با این حال با ارزش ترین دارایی ماست.

 

                                                                                                                             ((آلبرت انیشتین))


جدید ترینها ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/21 12:6 صبح

 

کوچک ‌ترین و نازک‌ ترین نوت‌بوک 14 اینچی جهان عرضه شد 


ایتنا - محصول یاد شده که با پشتیبانی سازگار عرضه می‌شود،

 دارای ضخامتی معادل 21 میلیمتر و وزن 1.77کیلوگرم است.


ایستگاه موفقیت ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/20 11:49 عصر

هر چیزی را که با اطمینان انتظار وقوعش را داشته باشید ، اتفاق می افتد .

آنتی ویروسهای جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی از Windows 7

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/20 11:13 عصر

 

شرکت امنیتی Panda Security، روز گذشته اعلام کرد که کلیه نرم‌افزارهای خود را به قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل Windows 7 مجهز کرده است.

بر این اساس، ضمن این که این نرم‌افزارها در حال حاضر با نسخه بتای ویندوز هفت سازگار هستند، آماده انتشار رسمی این سیستم‌عامل جدید و پیشرفته در اواخر ماه آینده میلادی می‌باشند. بنا بر اعلام پاندا، نسخه‌های 2010 از محصولات خانگی این شرکت که چندی پیش به صورت رسمی منتشر شدند، نخستین نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت محسوب می‌شوند که Windows 7 را به صورت کامل و جامع پشتیبانی می‌کند.

این برنامه‌های ضدویروس که از فناوری حفاظتی "هوش یکپارچه" بهره می‌برند، دریافت نمونه‌های ویروسی، پردازش اطلاعات امنیتی و سپس بروزرسانی کاربران را بر مبنای محاسبات ابری و به شکل مستمر، لحظه به لحظه و بی‌وقفه (Real-time) انجام می‌دهند. این شرایط موجب شده است که قدرت کشف و سپس پاکسازی ویروس‌های رایانه‌ای توسط نرم‌افزارهای امنیتی به شدت افزایش یابد تا حدی که تنها لابراتوارهای امنیتی پاندا اعلام کرده که به رکورد کشف 50 هزار کد مخرب رایانه‌ای در روز نزدیک شده است.



از آن جا که خرابکاران اینترنتی و هکرها به طور بی‌وقفه در جست‌وجوی نقص‌های امنیتی و راه‌های نفوذ به برنامه‌های پرکاربرد هستند، شرکت‌های امنیتی توصیه اکید می‌کنند که در صورت مهاجرت کاربران به سیستم‌های عامل جدیدتر، حتماً از نرم‌افزارهای ضدویروس سازگار با آنها استفاده شود.

لازم به ذکر است که ضدویروس‌های جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی Windows7 به صورت کاملاً رایگان و از طریق این آدرس قابل دریافت هستند:
http://www.pandasecurity.com/windows7

 

منبع : www.itna.ir


سخن بزرگان ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/20 11:10 عصر

 

مسئولیت زاده توانایی نیست ، زاده آگاهی است و زاده انسان بودن.

 

                                                                          (( دکتر علی شریعتی ))


مکان یاب

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/20 11:3 عصر

 چگونه از GPS (مکان یاب) گوشی خود به صورت رایگان بهره ببریم ؟! ( نرم افزار و تم موبایل )

اگر شما هم یک گوشی مجهز به سیستم GPS یا مکان یاب با سیستم عامل سیمبیان دارید و هنوز از GPS گوشی خود استفاده نمی کنید این پست به شما کمک می کند که سیستم مکان یاب موبایل خود را راه اندازی و از آن به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

 

 

ادامه مطلب...

راز شکر گزاری ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/20 10:44 عصر

 

 

                Appreciate and be grateful for every little thing

 

معنی...

معرفی نرم افزار ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/20 10:35 عصر

  

                                           کامپیوترپردازان                                         

 

Alcohol 120%

 

 بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود!
این
نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور)  را نیز دارا می باشد.


ادامه مطلب...

ایستگاه موفقیت ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/8/20 10:26 عصر

هر کس که برنامه روشنی برای موفقیت ندارد ،

یک برنامه خوب برای شکست طراحی کرده است .


   1   2      >