سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوست من کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:16 صبح

ترفند های ساده و عملی کامپیوتر(3)

حذف پنجره درخواست پسورد، هنگام ورود به ویندوز

در مواقعی  پس از نصب کردن ویندوزXP ، متوجه شده اید که مثل سابق نمی توا نید مستقیم وارد ویندوز شوید و قبل از ورود خودکار و مستقیم به دسکتاپ، پنجره جدیدی باز می شود  که اطلاعات  کاربر و پسورد را دریافت می کند. این مسوله به دلیل اپدیت نرم افزاری Net Framework  به وجود می اید و النته به سادگی قابل حل می باشد. برای حل این مسوله مراحل زیر را دنبال کنید:

از منوی Start وارد قسمت Run  شده و فرمان زیر را وارد کنید و اینتر بزنید( به روش زیر)

                                                                                                                        Start/Run/CONTORL USERPASSWORDS2

سپس پنجره ای بنام User Account  باز می شود. در پنجره باز شده،در زبانه s User گزینه زیر را غیر فعال کنید.

Users  must_enter a user name and password to use this computer

از این به بعد دیگر مستقیما به ویندوز وارد شده و ضمنا نیازی به وارد کردن پسورد ندارید.


ایسگاه موفقیت !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:13 صبح

 مردم تنها خاطره پیروزی قهرمانان را در خاطر نگاه می دارند و نه شکستها و اشتباهات آنان را


از دنیای کامپیوتر...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:12 صبح

معرفی نرم افزارهای  مفید و کاربردی(3)

Image Badger Image Convertor

با کمک این برنامه می توانید تصاویر خود را در یک زمان کوتاه به فرمت دیگری تبدیل کنید و در یک  طیف گسترده ان را اصلاح کنید. مثل تغییر سایز، میزان روشنایی و چرخش و... ضمن اینکه معمولا برای انجام چنین کارهایی ، از نرم افزار های گرافیکی پر حجمی استفاده می شود اما با استفاده از قابلیت های Image Bodger  انجام چنین اموری که جز کارهای اولیه ،اصلی و پایه در تغییر و تنظیم تصاویر محسوب می شوند کاری بسیار ساده خواهد بود.               


روی خط وب

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:11 صبح

مجازات بزرگترین هکر جهان در امریکا

بزرگترین هکر جهان که سیستم ها و برنامه های کامپیوتری پنتاگون و ناسا را هک کرده بود و انها را با مشکلات جدی مواجه کرده بود در امریکا مجازات می شود.قابل ذکر است که این شخص هنوز در خاک کشور انگلیس می باشد و البته از انجایی که وقوع جرم های سنگین وی در امریکا صورت گرفته است، کشور امریکا درخواست استرداد و محاکمه وی را در داخل خاک این کشور و در یک دادگاه امریکایی نموده است.این در حالیست که یک دادگاه حقوق بشر در لندن،تقاضای دادرسی این این هکر انگلیسی را رد کرده است و ضمنا دادگاه های انگلیسی به دلیل ضعف قوانین و برخی از ابهامات در پرونده نمی توانند این هکر را مجازات کنند.بر همین اساس " مک کینو " ی 44 ساله که از دو سال قبل به سیستم های فوق امنیتی کامپیوتری پنتاگون و ناسا نفوذ کرده و برنامه های انها را هک کرده بود، باید در یکی از دادگاه های امریکا مجازات شود.در عین حال وکیل این هکر انگلیسی اعلام کرده است که مذاکرات لازم را با مسئولان قضایی برای ماندن پرونده مک کینو در انگلیس انجام است و امیدوار است که کشور انگلیس از این تبعه خود حمایت کند.این هکر که بزرگترین هکر جهان مشهور شده اتهام نفوذ به 53 کامپیوتر ارتش امریکا،23 کامپیوترنیروی دریایی و 16 کامپیوتر ناسا و وارد کردن میلیون ها دلار خسارت به این سازمان ها را پذیرفته است.


اینترنت خود را ایمن کنید...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:11 صبح

اینترنت خود را ایمن کنید...

McAfee  Internet  Security  2009

مک افی هدف از اخرین بسته جامع امنیتی خود را شناسایی سریع تهدید ها بدون اهسته کردن کامپیوتر عنوان کرده است.نگارش 60 دلاری ان می تواند سه کامپیوتر را پوشش بدهد.

یک برنامه پشتیبان گیری ( backup ) از داده ها دارد.برنامه QuickClean در ان می تواند فایل های بلااستفاده،فایل های موقتی،و موارد بدون استفاده رجیستری را پاک کند.یک برنامه نابود ساز فایل نیز دارد.برنامه Visual  Tracer  ان به شما امکان می دهد که نشانی IP  یک کامپیوتر ناشناخته را بدهید_ کامپیوتری که شاید سعی می کند که با کامپیوتر شما تماس برقرار کند_ و به فرض ان که نشانی IP جعل نشده باشد نقشه ای از مکان استقرار ان کامپیوتر را برای شما به نمایش  در می اورد. لینک هایی به نقشه های کد شده با رنگ از فعالیت های هکری و ویروسی را نیز فراهم می سازد. برنامه مدیریت شبکه ان یک نمایش واضح و ساده از کامپیوترهای شبکه و همچنین اتصالات انها به روتر ، اینترنت ، و یکدیگر را نمایش می دهد. افزون بر این EasyNetwork به شما کمک می کند که عملیات اشتراک فایل و چاپگر را به گونه ای حفاظت شده انجام  دهید.موتورهای جستجوگر گوگل، یاهو، و MSN از برنامه SiteAdvisor  ان سود خواهند جست،که شبیه به نوار Security Toolbar ذر بسته Avg کار می کند و سایت های خطرناک را به اگاهی شما می رساند.مک افی امکانات کنترلی والدین بر روی سایت های وب و کلید واژه ها و همچنین امکانات حفاظت هویتی و گذرواژه  را نیز فراهم می سازد.واضح است که امکانات ضد کدهای زیان اور و دیواره اتش و همچنین حفاظت ایمیل ، وب میل و IM نیز فراهم است.


تاریخچه ویرانگرترین ویروس ها و کرم های اینترنتی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 10:10 صبح

تاریخچه ویرانگرترین ویروس ها و کرم های اینترنتی (1980-1989)

در شماره قبل ویروس های تا تاریخ 1979 را بررسی کردیم در این شماره ویروس ها را تا سال 1989 بررسی می کنیم.

ادامه مطلب...

حتما بخوانید...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/4 9:56 صبح

:: مدیریت بر امور مالی توسط Intuit TurboTax Business 2008 ::

رسیدگی به امور مالی وایجاد نظم در انجام این امور امروزه به عنوان یکی از مهمترین و حساس ترین نکاتی می باشد که تاجران در انجام امور روزانه خود مد نظر قرار می دهند. حسابداری و رسیدگی به امور مالی به صورت روزانه و مداوم یکی از اصول حفظ و امنیت شغلی در هر زمینه کاری محسوب می شود. اعتبار چک ها ، تاریخ های کارت های اعتباری ، زمان دریافت بستانکاری ها و بسیاری دیگر از امور مالی نیاز به کنترل منسجمی دارد . امروزه دیگر با وجود کامپیوتر اکثر شرکت ها و کارخانجات و حتی افراد عادی ، هیچ یک دیگر از دفاتر حسابداری استفاده نمی کنند. امروزه با وجود نرم افزارهای حرفه ای حسابداری و انجام محاسبات به صورت خودکار و منسجم تمامی این افراد به سمت استفاده از این نرم افزارها روی آورده اند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

Intuit TurboTax Business  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه رسیدگی به امور مالی و مدیریت بر حساب های مالی و مالیاتی می باشد. در واقع این نرم افزار برای حسابداری در ابعاد کوچک و برای رفع نیاز کاربران می باشد .به وسیله این نرم افزار و در قسمت های مختلف این برنامه که برای انجام امور مالی و رسیدگی به جنبه های مختلف مالی طراحی شده است کاربران می توانند حسابرسی کامل و دقیقی را نسب به انجام امور خود داشته باشند. به عنوان مثال می توان تاریخ های چک های وصول شده و یا چک هایی که باید در تاریخ معین وصول شود را در برنامه ثبت کنند و یا اینکه تا چه زمانی فرصت شارژ کارت های اعتباری خود را دارند. از ویژگی های مختلف موجود در برنامه می توان به استفاده آسان از نرم افزار و توانایی ثبت امور مختلف ، کنترل بالانس های مالی و ارائه گزارش توسط برنامه ، دسته بندی از میزان خرج ماهیانه و ذکر دلیل آن و ... اشاره نمود. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Intuit Software می باشد.