سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوتاه ولی آموزنده ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 90/11/19 11:2 صبح

روزی روزگاری پسرک فقیری زندگی می کرد که برای گذران زندگی و تامین مخارج تحصیلش دستفروشی می کرد.از این خانه به آن خانه می رفت تا شاید بتواند پولی بدست آورد.روزی متوجه شد که تنها یک سکه 10 سنتی برایش باقیمانده است و این درحالی بود که شدیداً احساس گرسنگی می کرد.تصمیم گرفت از خانه ای مقداری غذا تقاضا کند. بطور اتفاقی درب خانه ای را زد.دختر جوان و زیبائی در را باز کرد.پسرک با دیدن چهره زیبای دختر دستپاچه شد و بجای غذا ، فقط یک لیوان آب درخواست کرد.

دختر که متوجه گرسنگی شدید پسرک شده بود بجای آب برایش یک لیوان بزرگ شیر آورد.پسر با تمانینه و آهستگی شیر را سر کشید و گفت : «چقدر باید به شما بپردازم؟ » .دختر پاسخ داد: « چیزی نباید بپردازی.مادر به ما آموخته که نیکی ما به ازائی ندارد.» پسرک گفت: « پس من از صمیم قلب از شما سپاسگذاری می کنم»

سالها بعد دختر جوان به شدت بیمار شد.پزشکان محلی از درمان بیماری او اظهار عجز نمودند و او را برای ادامه معالجات به شهر فرستادند تا در بیمارستانی مجهز ، متخصصین نسبت به درمان او اقدام کنند.

دکتر هوارد کلی ، جهت بررسی وضعیت بیمار و ارائه مشاوره فراخوانده شد.هنگامیکه متوجه شد بیمارش از چه شهری به آنجا آمده برق عجیبی در چشمانش درخشید.بلافاصله بلند شد و بسرعت بطرف اطاق بیمار حرکت کرد.لباس پزشکی اش را بر تن کرد و برای دیدن مریضش وارد اطاق شد.در اولین نگاه اورا شناخت.

سپس به اطاق مشاوره باز گشت تا هر چه زود تر برای نجات جان بیمارش اقدام کند.از آن روز به بعد زن را مورد توجهات خاص خود قرار داد و سر انجام پس از یک تلاش طولانی علیه بیماری ، پیروزی ازآن دکتر کلی گردید.

آخرین روز بستری شدن زن در بیمارستان بود.به درخواست دکتر هزینه درمان زن جهت تائید نزد او برده شد.گوشه صورتحساب چیزی نوشت.آنرا درون پاکتی گذاشت و برای زن ارسال نمود.

زن از باز کردن پاکت و دیدن مبلغ صورتحساب واهمه داشت.مطمئن بود که باید تمام عمر را بدهکار باشد.سرانجام تصمیم گرفت و پاکت را باز کرد.چیزی توجه اش را جلب کرد.چند کلمه ای روی قبض نوشته شده بود.آهسته انرا خواند:

«بهای این صورتحساب قبلاً با یک لیوان شیر پرداخت شده است»


دانلود SiSoftware Sandra Professional Business / Personal / Ente

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 90/11/19 11:1 صبح

SiSoftwareSandraیک دستیار خوب و حرفه ای است که در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار کامپیوتر به شما کمک می کند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا کرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ کاتالوگی موجود نمی باشد! شما به کمک این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز کنید. به عنوان مثال کارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی کامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید که درب کیس را باز کنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید! SiSoftware Sandra XII همچنین امکان تست کردن و بررسی سلامت اکثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی کنید.

قابلیت ها و ماژول های نرم افزار SiSoftware Sandra:
- اطلاعات مختصر از سخت افزار و نرم افزار سیستم در یک نگاه
- اطلاعات کامل در مورد Mainboard/Chipset/System Monitors
- اطلاعات کامل در مورد CPU/BIOS
- اطلاعات کامل در مورد APM & ACPI (Advanced Power Management)
- اطلاعات کامل در مورد PCI (e), AGP, CardBus, PCMCIA bus and devices
- اطلاعات کامل در مورد بعد ویدئویی سیستم (monitor, card, video bios, caps و ...)
- اطلاعات کامل در مورد OpenGL
- اطلاعات کامل در مورد DirectX (DirectDraw, Direct3D, DirectSound (3D), DirectMusic, DirectPlay, DirectInput)
- اطلاعات کامل در مورد کیبورد و موس و Joystick
- اطلاعات کامل در مورد Sound Card (wave, midi, aux, mix)
- اطلاعات کامل در مورد MCI Devices (mpeg, avi, seq, vcr, video-disc, wave)
- اطلاعات کامل در مورد پرینترها
- اطلاعات کامل در مورد ویندوز و حافظه ی ویندوز
- اطلاعات کامل در مورد Font ها (Raster, Vector, TrueType, OpenType)
- اطلاعات کامل در مورد مودم Modem/ISDN
- اطلاعات کامل در مورد شبکه (Network Information, IP Network Information)
- اطلاعات کامل در مورد WinSock و امنیت سیستم در اینترنت
- اطلاعات کامل در مورد درایو ها (Removable Hard Disks, CD-ROM/DVD, RamDrives و ...)
- اطلاعات کامل در مورد پورت ها (Serial/Parallel)
- اطلاعات کامل در مورد اتصال های از راه دور (Dial-Up, Internet)
- اطلاعات کامل در مورد OLE s/servers
- اطلاعات کامل در مورد پروسه های در حال اجرا Tasks & Threads
- اطلاعات کامل در مورد ماژول ها, DLL, DRV
- اطلاعات کامل در مورد SYS , SCSI , ATA/ATAPI , Data Sources , CMOS/RTC
- اطلاعات کامل در مورد Smart Card & SIM Card
- بررسی CPU , CD-ROM/DVD , Removable Storage/Flash , Memory Bandwidth
- بررسی پهنای باند Cache & Memory و Network/LAN
- بررسی اتصال به اینترنت
- تنظیمات سخت افزاری مرتبط با رجیستری
- افزایش قدرت و کارایی سیستم
- ارائه گزارشات در مورد سیستم
- نمایش نرم افزار های نصب شده و اطلاعات ثبت شده ی سیستم
- نمایش وضعیت محیطی سیستم مانند درجه ی حرارت، ولتاژ، وضعیت فن ها، قدرت CPU و مقاوت های سیستم خنک کننده و ...
- و ...

 

دانلود ...

آموزش افزایش سرعت تایپ کردن توسط RapidTyping 4.4 Final (قابل حمل

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 90/11/19 10:50 صبح

آموزش افزایش سرعت تایپ کردن توسط RapidTyping 4.4 Final (قابل حمل)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

دانلود ...

چند دقیقه زندگی ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 90/11/19 10:43 صبح

استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم.
استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاً وزنش چقدر است. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقى خواهد افتاد.
شاگردان گفتند: هیچ اتفاقى نمی افتد. استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقى می افتد؟ یکى از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد می گیرد. حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟
شاگرد دیگرى جسارتاً گفت: دست تان بی حس می شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرند و فلج می شوند. و مطمئناً کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند. استاد گفت: خیلى خوب است. ولى آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟ شاگردان جواب دادند: نه پس چه چیز باعث درد و فشار روى عضلات می شود؟ من چه باید بکنم؟

شاگردان گیج شدند: یکى از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید. استاد گفت: دقیقاً . مشکلات زندگى هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید، اشکالى ندارد. اگر مدت طولانی ترى به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کارى نخواهید بود.
فکر کردن به مشکلات زندگى مهم است. اما مهم تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید، هر روز صبح سرحال و قوى بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشى که برایتان پیش می آید، برآیید! دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذار. زندگى همین است!


دانلود Flip PDF Pro v1.5.2.0 - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 90/11/19 10:36 صبح

دانلود Flip PDF Pro v1.5.2.0 - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های پی دی اف و تبدیل آن ها به کتاب های قابل ورق زدن

با کمک نرم افزار فوق العاده Flip PDF Prol شما قادر خواهید بود تا از فایل های پی دی اف خود کتاب های پویای قابل ورق زدن بسازید!
این نرم افزار ویژگی های انعطاف پذیر و قدرتمندی را مانند قرار دادن ابر لینک و بوکمارک، قرار دادن آلبوم عکس، ویدئو، فایل صوتی، فلش، ویدئوهای یوتیوب و ... را برای کاربران فراهم نموده است. علاوه بر این از دیگر امکانات مفیدی که Flip PDF Pro در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان گرفتن خروجی در فرمت های مختلف مانند HTML ،EXE ،Zip، تهیه نسخه موبایل یک کتاب PDF، رایت روی سی دی، افزودن متن و ... اشاره نمود.

قابلیت ها کلیدی نرم افزار Flip PDF Pro:
- پیش نمایش خروجی
- اعمال قالب های آماده
- تبدیل چند فایل PDF به یک کتاب
- بوک مارک کردن عناوین و ویرایش دستی آن ها
- لینک دادن قسمتی از متن به صفحات دیگر، وب سایت و ...
- ایجاد خروجی با
- فرمت نرم افزار مکینتاش برای اجرای فایل بر روی سیستم های مکینتاش
- خروجی با فرمت HTML برای آپلود روی سایت و مشاهده آنلاین
- رایت خروجی بر روی سی دی
- قرار دادن ابر لینک شامل لینک اینترنت، لینک صفحه و لینک ایمیل
- تهیه نسخه موبایل کتاب
- پشتیبانی از خط فرمان
- تبدیل دسته ای چندین فایل PDF به یک یا چند کتاب الکترونیک با قابلیت ورق خوردن
- تعیین کیفیت و سایز برای نسخه عادی و نسخه موبایل
- وارد کردن متن، عکس، تاریخ و زمان داینامیک به صورت واترمارک روی کتاب های الکترونیک
- وارد کردن متن برای ساخت متن قابل جستجو و تعیین حداقل مقدار کاراکتر قابل جستجو
- و ...

دانلود ...

یک ایرانی مدیر عامل شرکت بزرگ اپل شد..

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 90/11/19 10:31 صبح

افتخاری دیگر برای ایـــــران…. یک ایرانی (سینا تمدن) مدیر عامل شرکت بزرگ اپل شد.. سینا تمدن برنامه‌های کاربردی شرکت اپل بود.

استیو جابز او را در سال 1997 به شرکت اپل آورد. او متولد سال 1335 در ایران و تحصیل کرده در دانشگاه پردیو آمریکا می‌باشد. او در سال 1997 به شرکت اپل پیوست . البته شایان ذکر است که از سال 1994 تا 1996 او معاون مدیرعامل در شرکت دیگر استیوجابز یعنی NeXT بود.

 


دانلود بازی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 90/11/19 10:27 صبح

بازی بسیار زیبا و جذاب Flying Balloons را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^3 مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی باید به سوالات ریاضی که روی بالن ها نمایش داده می شود پاسخ صحیح داده و امتیاز کسب نمایید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد.

 

Flying Balloons بازی بسیار زیبا و فکری Flying Balloons   نوکیا سیمبیان ^3 و سری 60 ورژن 5

دانلود ...