سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایستگاه موفقیت !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:55 عصر

مروارید را در ساحل نخواهی یافت.

اگر طالب آنی باید به قعر شنا کنی.


دانلود نرم افزار

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:50 عصر

استفاده از فلش مموری بجای رم eBoostr Pro 3.0.1.498

منبع: www.p30download.com


نرم افزار کم حجم و مفید eBoostr Pro امکان استفاده از فلش مموری را بجای رم درکامپیوتر برای ویندوز XP شما ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از Flash Drive به عنوان یک Cache برای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده نموده و سرعت سیستم خود را افزایش دهید. این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد. همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند، بسیار مفید باشد. ضمن آنکه اگر از حافظه های فلش که فضای زیادی دارند استفاده می کنید تا مدت زیادی احتیاج به ارتقاء سیستم و خرید Ram برای رایانه خود نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار eBoostr Pro 3.0.1.498:
- افزایش سرعت و کارایی سیستم
- استفاده از حافظه فلش بجای رم در رایانه
- افزایش سرعت اجرای ویندوز
- افزایش سرعت اجرای نرم افزارها در سیستم
- صرفه جویی در هزینه
- قابل نصب بر روی نسخه های مختلف ویندوز
- محیط کاربری مناست و استفاده آسان از نرم افزار
- حجم بسیار کم برنامه
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- و ...


قیمت: 25.00 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
 دانلود -3.17 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع


ترفند !!!

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:46 عصر

شناسنامه رایانه

آگاهی از جزییات سخت افزاری و نرم افزاری یک رایانه از جمله کارهایی است که اغلب اوقات کاربران به آن نیاز پیدا می کنند و در اغلب موارد نیز نمی توانند به نتایج مطلوبی برسند، چرا که یک سیستم مرکزی برای نمایش کلیه اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری رایانه وجود ندارد. اگر یک کاربر حرفه ای باشید حتما می دانید که این امکان توسط ابزار system information در سیستم عامل وجود دارد که برای دسترسی به آن باید در بخش run عبارت 32msinfo را تایپ کنید اما این بخش نیز جزییات زیادی در اختیار کاربر قرار نمی دهد و اطلاعات بسیار خلاصه ای را در خود جای داده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به این اطلاعات به طور دقیق نیاز دارید یا شغل اصلی شما مرتبط با رایانه است و نیاز دارید قبل از انجام هر کاری در رابطه با رایانه های مختلف اطلاعاتی از سخت افزار و نرم افزار آنها در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از ابزار system spec کمک بگیرید.این ابزار کاملا رایگان نیاز به نصب ندارد و می توانید نسخه ای از آن را روی حافظه فلش خود ذخیره کنید. سپس در هر رایانه ای آن را اجرا کرده و اطلاعات دقیقی از رایانه های مورد نظر به دست آورید. پس از اجرای این ابزار در صفحه اول آن اطلاعاتی از سخت افزار نصب شده روی رایانه در اختیار شما قرار می گیرد که البته این اطلاعات کمی خلاصه است و چنانچه قصد داشته باشید اطلاعات دقیق تری درباره هر سخت افزار به دست آورید. می توانید روی آیکون های مختلف در بخش بالایی نرم افزار کلیک کنید که برخی از آنها عبارتند از: memory ، display ، drives و cpu . یکی از بخش های جالب توجه در این نرم افزار بخش نمایش جزییات حافظه رم است که قادر است تعداد رم های متصل به رایانه را به صورت تک تک با جزییات مربوط به آنها برای شما نمایش دهد. در نهایت این نرم افزار جزییاتی را در اختیار شما قرار دهد که شاید افراد بسیار حرفه ای هم در عرض ده تا پانزده دقیقه قادر به یافتن آنها نباشند. اما این برنامه در کمتر از یک دقیقه می تواند دقیق ترین و مطمئن ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار قابلیت های بسیار زیاد دیگری نیز در خود جای داده است که پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با تمام آنها نسخه ای از آن را با حجمی در حدود یک مگابایت از سایت زیر دریافت کنید: http://www.alexnolan.net


سخن بزرگان

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:26 عصر

اگر نمی توانی به مردم خدمت کنی برو تا خیانتی نکنی .

                دکتر علی شریعتی


نرم افزار موبایل

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:23 عصر

 

نرم افزار MyPhoneExplorer v1.7.5 - کامپیوتر

نرم افزار MyPhoneExplorer آشنا ترین نرم افزار برای دارندگان گوشی موبایل های نسخه جاوا سونی اریکسون است. که به تازگی از گوشی موبایل های UIQ3 هم پشتیبانی می کند. در نسخه جدید این نرم افزار کاملا با ویندوز 7 هماهنگ شده است و امکانات زیر نیز به آن افزوده شده :

- بارگذاری sms ها از آرشیو PC Suite
- نصب به صورت پرتابل
- Spell Checker برای sms های انگلیسی
- اضافه شدن قابلیت سرچ در sms ها


نرم افزار MyPhoneExplorer v1.7.5 - سایت تخصصی موبایل


 دانلود - با حجم 4 مگابایت ( سرور 1 )
 
دانلود - با حجم 4 مگابایت  ( سرور 2 )
 
دانلود - با حجم 4 مگابایت  ( سرور 3 )
 پسورد : www.ir-tci.org


ایستگاه موفقیت !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:19 عصر

صعود هر چقدر سخت باز هم به رفتن ادامه بده ...

شاید قله در یک قدمی تو باشد.


نرم افزار

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:12 عصر

XYplorer v9.00 ابزار حرفه ای مدیریت بر اطلاعات و فایل ها و جانشین Windows Explorer

کاربران کامپیوتر با اصطلاح My Computer به خوبی آشنا هستند. قسمتی از ویندوز که به کمک آن کاربران به فایل ها و قسمت های مختلف هارد دیسک و دیگر حافظه های جانبی دسترسی دارند. این ابزار که در واقع Explorer ویندوز می باشد به منظور کنترل و مدیریت بر فایل ها و اطلاعات حافظه های جانبی می باشد ، اما برای اجرای تمامی امور مدیریتی مربوطه دارای قدرت کافی نمی باشد. به همین علت ابزارها و نرم افزارهای مختلفی برای تکمیل و یا جایگزینی این قسمت از ویندوز ساخت و به بازار نرم افزاری عرضه شده است. این نرم افزارها با جمع آوری تمام امکانات و ابزارهای مدیریتی فایل و نیز اضافه کردن ویژگی های مخصوص و منحصر به فرد به این برنامه ها سعی در این دارند تا بهترین امکانات را برای کاربران در اختیار قرار دهند.

در این مطلب شما را با یکی از این برنامه ها آشنا خواهیم ساخت.

 

XYplorer  نام نرم افزاری می باشد که در واقع یک Explorer جدید با امکانات بالا برای ویندوز به شمار می آید. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن ابزار مدیریتی برای فایل ها همچون Copy , delete ، ... و امکان ایجاد تغییرات در جزییات فایل ، امکان مشاهده چندین قسمت از هارد به صورت همزمان در tab های مختلف و قابلیت نمایش همه قسمت ها در یک پنجره به صورت عکس و دیگر ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا از محیط ساده explorerویندوز خود رهایی یابد و به سمت این نرم افزار گرایش پیدا کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Donald Lessau می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- جستجو فایل ها و اعمال مدیریت و کنترل آن ها توسط ابزارهای این نرم افزار

- نمایش سند های متنی با فرمت های مختلف در درون برنامه

- توانایی ویرایش سند های متن به کمک ویرایشگر این نرم افزار

- قابلیت دسته بندی فایل ها و جدا سازی آن ها از یکدیگر

- پشتیبانی از تمامی حافظه های جانبی

 و ... .


نرم افزار

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/1/18 6:11 عصر

 
OO PartitionManager Professional Edition v3.0.199 - مدیریت بر هارد دیسک به صورت حرفه ای

هارد دیسک یکی از قسمت های اصلی یک سیستم کامپیوتری محسوب می شود. هارددیسک حافظه ای جانبی می باشد که برای ذخیره سازی اطلاعات در دراز مدت مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه سخت افزاری امروزه در بازارهای فروش با ظرفیت های حجمی متفاوتی ارائه می شود. امروزه می توان هار دیسک هایی با ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات با حجم 300 گیگابایت را نیز برای سیستم های خانگی خریداری نمود. کاربران برای استفاده بهینه و مفید از تمامی فضای هارد اقدام به اتجام عملی به نام پارتیشن بندی می نمایند. این کار را می توان به کمک دستورات در سیستم عامل DOS انجام داد و یا از نرم افزارهای مربوط به این کار استفاده نمود. مزایای نرم افزارها نسبت به DOS گرافیکی بودن محیط کاری و کاهش درصد خطا در انجام کار می باشد.
در این مطلب نرم افزاری را در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها را به شما معرفی می کنیم.


PartitionManager Professional Edition نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن های هارد و فضای هارد می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به پارتیشن بندی فضای هارد دیسک خود در بهترین شرایط و به صورت کاملا گرافیی نمایند. به کمک این نرم افزار می توان میزان حجم هریک از درایوهای هارد را بدون صدمه زدن به اطلاعات کاهش و یا افزایش داد. در این نرم افزار از ویژگی های مختلفی می توان بهره برد که از میان آن ها می توان به قابلیت ساختن ، پاک کردن و توسه دادن و یا کاهش حجم یک پارتیشن ، قابلیت استفاده در ویندوز XP و ویستا و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی O&O Software می باشد.
برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:
- قابلیت ساخت ، حذف ، ویرایش و توسعه دادن یک پارتیشن
- پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها
- قابل استفاده بر روی ویندوزهای XP , Vista
- دارای ابزار Defrag قدرتمند و حرفه ای
 و ... .