سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان های برنامه نویسی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/23 11:19 عصر

چرا PHP ؟

مزایای این زبان :

1)      رایگان و OpenSource : تهیه مفسر PHP برای همه رایگان است و به راحتی از سایت www.php.net قابل دانلود است.سورس کد این مفسر در دسترس عموم است و مانند دیگر نرم افزار های کد باز پیشرفت قابل توجهی داشته و خواهد داشت.استفاده از این زبان در وب سایت شما هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد نداشت و بسیاری از ویرایشگرهای حرفه ای و ابزار های این زبان نیز به صورت رایگان و بعضا کد باز در دسترس شما خواهند بود.

2)      ساختار زیان PHP : یکی از دلایل مهم برتری PHP شباهت ساختار و ترکیب آن با زبان پرقدرت C است.

3)      Cross Platform (عدم وابستگی به سیستم عامل): یکی از برترین ویژگی های این زبان برنامه نویسی سازگاری آن با اکثر سیستم عامل ها و نرم افزارهای وب مستر مانند IIS و Apache است. PHP را می توانید در ویندوز انواع توزیع های لینوکس و حتی سیتسم عامل های شرکت Apple تجربه کنید.

4)      سرعت و کارایی بسیار بالا : PHP یکی از سریع ترین زبان های تحت وب در نوع خود است.در حقیقت به علت ترکیب کدهای PHP درون سندهای HTML  سرعت بار گذاری صفحات وب بسیار سریع خواهد بود.

5)      امنیت بالا : اگر بر اساس استاندارد های زبان PHP اقدام به برنامه نویسی کنید مطمئن باشید امنیت صفحات وب شما تضمین شده شده خواهد بود.ضمنا ابزارهای بسیاری جهت کمک به شما به صورت رایگان در سراسر اینترنت وجود دارد.

ادامه دارد ...

 


سخنان بزرگان

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/23 11:16 عصر

بزرگترین رنج این  است که ادم باشد ، بدون اینکه بداند برای  چه هست؟!

                                                                                              دکتر شریعتی


نرم افزار های کاربردی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/23 11:10 عصر

:: مدیریت عکس های خود را توسط Ashampoo Photo Commander 7.v7.10 حرفه ای انجام دهید ::

نگهداری و مدیریت عکس ها در سیستم های کامپیوتری یکی از اموری می باشد که کاربران همیشه به آن عمل می کنند و شما در هر سیستم کامپیوتری قادر خواهید بود تا بخشی از هارد را که به نگهداری عکس ها اختصاص داده شده است ، مشاهده کنید. نرم افزارهای مختلفی نیز تا کنون برای کمک رسانی به این امر ساخته شده اند ، نرم افزارهایی که هریک از آنها دارای امکانات مختلف مدیریتی و دسته بندی و مرتب سازی عکس ها می باشند و هر برنامه با توجه به ابزارها و نیازهایی که قادر به رفع آن ها می باشد در میان کاربران محبوبیت خود را دارد.

در این مطلب شما را با یک نرم افزار مدیریتی قدرتمند آشنا می سازیم.

 

ادامه مطلب...

ایستگاه موفقیت !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/23 11:8 عصر

یقین به پیروزی منجربه پیروزی می شود .

بازار یابی الکترونیک و تجارت اینترنتی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/23 11:1 عصر

بازار یابی الکترونیک و تجارت اینترنتی را از کجا اغاز کنیم؟

چند نکته مهم در تجارت اینترنتی

این ها مقدناتی است برای ورود شما به دنیای الکترونیکی روز برای تجارت و بازار یابی و سود بیشتر

ادامه مطلب...

ناگفته های Gmail

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/23 10:55 عصر

ناگفته های Gmail

جی میل سرویس ایمیل متعلق به گوگل است که به راستی پرقدرت و انعطاف پذیر است. این سرویس امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربرانش می گذارد اما ایا همه کاربرانش از تمامی امکانات ان با خبرند و یا از انها استفتده کنند؟

Search Option

در کنار بخش Search  در بالای صفحه گزینه ای با عنوان  Search Optionوجود دارد.این بخش برای کاربرانی کاربرد خواهد داشت که از طریق اپراتور های جستجو بخواهند جستجویی متناسب با نیازشان انجام دهند.

Forward ALL

این بخش به شما این امکان را می دهد تا با انتخاب یک سری ایمیل انها را یک باره برای همه کسانی که مایلید ارسال نمایید.

Favorite Feeds As Web Clips

وب کلیپ ها اطلاعات کوتاه و مختصر ی هستند که در بالای Inbox ظاهر می گرند. ولی شما می توانید از طریق بخش setting  و مراجعه به بخش web clips  انها را طوری تنظیم کنید که فقط مربوط به موضوعات مورد علاقه شما باشد و لا غیر!...

Personal Level Indicators

بر روی setting  و سپس General  کلیک کنید و در بخشی با عنوان Personal Level Indicators  گزینه show Indicators  را انتخاب کنید تا ایمیل هایی که فقط برای شما ارسال شده اند و سا به طور جمعی برای شما هم ارسال شده اند از هم تفکیک شوند. توجه داشته باشید در صورتی که فقط برای شما ارسال شده باشد در کنار ایمیل مورد نظر دو علامت "<"  مشاهده خواهید نمود.

Filter Message Like this

اگر شما از بخش تنظیمات و قسمت create a file  برای ایجاد یک فیلتر برای ایمیل های ورودیتان استفاده می کنید با استفاده از این بخش می توانید در زمان صرفه جویی کنید و ایمیل هایی را که می خواهید امثالشان فیلتر شود تعیین کنید.

Mute

برخی اوقات پیش می اید ایمیل های متعددی از یک ادرس دریافت می کنید و نیازی به خواندن انها نمی بینید. برای انکه از انبوه شدن انها جلوگیری کنید می توانید مطابق شکل گزینه Mute را انتخاب نماییید.

 

 

 

 


ترفند های حرفه ای و و نیمه حرفه ای فتوشاپ

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/5/23 10:53 عصر

                             

            ترفند های حرفه ای و و نیمه حرفه ای فتوشاپ    

ادامه مطلب...