سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایستگاه موفقیت ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:52 عصر

((موفقیت )) بدست آوردن چیزی است که دوست داری  و

(( خوشبختی )) دوست داشتن چیزی است که بدست آورده ای .


Chicken Invaders 3 Christmas بازی جالب و سرگرم کننده مرغ های مها

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:47 عصر

امروزه بازی های مختلفی را می توان در اینترنت مشاهده نمود که دارای سبک های مختلفی می باشند. بازی های کوچک و بزرگی که با ژانرهای مختلفی ارائه می شوند.  بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفی را دارا می باشد نسخه شماره 3 خود را برای کریسمس 2010 عرضه نموده بود.

 


در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود. !

 

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک ، دو

وبسایت سازنده : interactionstudios.com

  English Explanations - توضیحات به زبان سایت سازنده


هر کتاب فرصت یک زندگی تازه ... ( بخش معرفی کتاب 2 )

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:37 عصر

 
نویسنده : میگل روئیز
مترجم :  دل آرا قهرمان
این کتاب حاصل تجربیات و اندیشه های مردی است از تبار سرخپوستان آمریکای مرکزی ، که باورهای بنیادی تولتک ها را به زبانی ساده با مثال های قابل فهم و طبقه بندی بسیار موثر به نسل های جدید ارمغان کرده ،‌با این امید که رویای سیاره زمین را تغییر دهند . در کتاب حاضر ، دون میگوئل روئیز به چیزی اشاره می کند و آن را ”رویای سیّاره" می نامد که در کتاب سفر به دیگرسو اثر کارلوس کاستاندا ،‌دون خوان آن را نوعی تعریف و توصیف از جهان می نامد و معتقد است که غیر از آنچه ما واقعیت می نامیم ،‌واقعیت های دیگری نیز وجود دارند .
 
 
 

نرم افزاری برای ریسورس کردن فایل های فلش

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:22 عصر

بسیاری از کاربرانی که در زمینه ساخت تصاویر فلش دارای تبحر نیستند و برای ساخت تصاویر ، بیشتر از برنامه هایی استفاده می کنند که به کمک آن ها می توان تصاویر فلش را بدون نیاز به داشتن دانشی در این زمینه ایجاد نمود ، برای طراحی تصاویر خود از الگوهای موجود و همچنین  با استفاده از الگوبرداری از تصاویر آماده که توسط سازندگان حرفه ای فلش ساخته شده اند استفاده می کنند. شاید اگر شما نیز در این زمینه فعالیت کرده باشید به این موضوع فکرده باشید که تصاویر آماده فلش را ویرایش نمایید و یا ابن که بتوانید از اجزای استفاده شده در آن تصاویر برای طراحی خود استفاده کنید.

در این ملب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

Flash Decompiler Gold نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی اجزای سازنده یک فایل فلش را مشاهده نمایند. این نرم افزار همان طور که از نام آن مشخص می باشد برای بازیابی فایل های فلش به حالت قبل از ذخیره سازی آن ها در فرمت SWF می باشد. با کمک ابزار موجود در برنامه می توانید به عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ، فریم ها و ... در یک فایل فلش دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا مجزا برای خود ذخیره سازی نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت Metrix Media Software  می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- مشاهده و پخش یک فایل SWF در برنامه

- قابلیت ویرایش فایل های فلش

- نمایش جزئییات TAG ها

- توانایی خارج نمودن اجزای مختلف یک فایل فلش همانند  فایل های صوتی , عکس ها , فایل های تصویری , قاب ها , فونت ها, متون , کلیدها

- قابلیت ذخیره سازی فایل های فلش در فرمت تصویری AVI

 و ... .

 

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک ، دو

وبسایت سازنده : flashdecompiler.net

  English Explanations - توضیحات به زبان سایت سازنده

منبع : P30world


سخن بزرگان ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:12 عصر

اگر قرار باشد بایستی و به طرف هر سگی که پارس می کند

سنگ پرتاب کنی هیچ وقت به مقصد نمی رسی

 

                                                    (( لارنس استرن ))

 

 


پاکسازی ویروس های گوشی با Netqin Mobile Antivirus

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:10 عصر

 

 

برقراری امنیت همیشه در دسته مواردی می باشد که به آن اهمیت بسیار داده می شود ، حال این امنیت مربوط به یک سیستم کامپیوتری باشد و یا ممکن است مربوط به یک خانه و یا شرکت باشد و یا حتی ممکن است مربوطه به یک گوشی تلفن همراه کوچک باشد.

در این مطلب شما را با یک نرم افزار امنیتی مختص به گوشی های تلفن همراه آشنا می سازیم.

 

Netqin Mobile Antivirus  نام یک نرم افزار کوچک می باشد که با نصب آن بر روی گوشی های تلفن همراه خود می توانید مانع بروز مشکلات امنیتی و یا آلوده شدن گوشی خود به ویروس ها شوید. این نرم افزار که توسط کمپانی مشهور تولید کننده نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس طراحی شده است به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های امنیتی حفاظتی مختلفی برخوردارباشید و می توانید یک امنیت منتانسب با گوشی همراه خود را ایجاد کنید.

 

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- دارای ابزار ضد ویروس

- کنترل حافظه گوشی و شناسایی ویروس های احتمالی

- قابلیت بررسی فایل های دریافتی از طریق Bluetooth

- اسکن حافظه گوشی برای کشف ویروس های احتمالی

و ... .

 


سازگار با گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3  و گوشی های UIQ 3

وب سایت تولید کننده نرم افزار : http://www.netqin.com

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 1 ، 2 ، 3


ایستگاه موفقیت ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:7 عصر

امروز اولین روز از بقیه عمر شماست ...

Microsoft Office 2010 Professional Final RTM - نسخه نهایی آفیس 2

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/2/2 5:5 عصر

پس از چند سال انتظار و کش و قوس های فراوان و تاریخ های ضد و نقیض در رابطه با عرضه نسخه ی جدید از بسته بزرگ و مطرح و بسیار پرطرفدار نرم افزارهای اداری آفیس، سرانجام وعده ی کمپانی بزرگ مایکروسافت تحقق یافت و تاریخ عرضه ی رسمی این محصول بسیار پرطرفدار اعلام شد . کمپانی مایکروسافت رسما تاریخ عرضه ی رسمی مجموعه ی قدرتمند نرم افزار 2010 Microsoft Office System خود را که پیشتر به Office 14 شهره بود را 15 ژوئن 2010 اعلام نمود و کاربران را برای آن روز موعود آماده کرده است ولی طبق روال کاری همیشگی مایکروسافت، 2 ماه زودتر یعنی در تاریخ 15 آپریل 2010 نسخه نهایی RTM و فاینال این محصول را برای کمپانی ها منتشر کرده است .
در نسخه ی 2010 از بسته ی اداری کمپانی مایکروسافت که همگان مدت ها منتظر عرضه اش بودند آخرین نسخه از نرم افزارهای رایج و قدیمی این بسته همراه با بسیاری از نرم افزار های جدید و مطرح و بسیار مفید اداری شرکت مایکروسافت وجود دارند که تغییرات بسیار چشمگیری هم از لحاظ ظاهر و زیبایی و هم از لحاظ قدرت و کارایی نسبت به نسخه های پیشین کرده اند که به وضوح دیده می شود . این بار مایکروسافت این نسخه از آفیس را در ویرایش های مختلف و برای گروههای کاربری مختلف عرضه کرده است  .