سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رمضان کریم

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 5:0 عصر

                     

 

 خدایا: به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ، بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است، حسرت نخورم، و مُردنی عطا کن که، بر بیهودگیش، سوگوار نباشم.بگذار تا آن را، خود انتخاب کنم، اما آنچنان که تو دوست می داری.


سخنان بزرگان - دکتر علی شریعتی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 4:52 عصر

 

فهمیدن و نفهمیدن

تو هر چه می خواهی باش ... اما آدم باش !!
چقدر نشنیدن ها و نشناحتن ها و نفهمیدن ها است ، که به این مردم
خوشبختی و آسایش بخشیده است !!
مگر نمی دانی بزرگترین دشمن آدمی فهم اوست ؟!
پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی .
امروز گرسنگی فکر از گرسنگی نان فاجعه انگیز تر است.
برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست ، جز نفهمیدن .

 

 

ترجیح می دهم با کفش هایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم
تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهایم فکر کنم .

 

 

مارکسیسم می گوید : رفیق ، نانت را خودت بخور
حرفت را من میزنم .
فاشیسم می گوید : رفیق ، نانت را من میخورم ،
حرفت را هم من میزنم
تو فقط برای من کف بزن.
اسلام ناب می گوید : نانت را خودت بخور ،
حرفت را هم خودت بزن
و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.
اسلام دروغین می گوید : تو نانت را بیاور به ما بده ،
و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم
اما آن حرفی را که ما می گوییم بزن.


موبایل

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 3:51 عصر

شارژر خورشیدی ( Solar Charger ) برای شارژ انواع تلفن همراه و دستگاه های الکترونیکی با استفاده از قدرت تابش نور خورشید

 

شارژر خورشیدی - Solar Charger
شارژ انواع تلفن همراه و وسایل الکترونیکی با نور خورشید

شارژر خورشیدی - فروشگاه آنلاین موبایل


 شارژر خورشیدی چیست ؟
تشکیل شده از پنل های خورشیدی برای ذخیره انرژی نورانی خورشید در هر زمان و هر مکان می باشد. همچنین با استفاده از باطری ذخیره کننده داخلی شما می توانید با usb و نیز آداپتور برق نیز دستگاه را شارژ نمایید و شارژ را همراه خود داشته باشید و در مواقع نیاز استفاده نمایید.

 موارد استفاده شارژر خورشیدی کجا می باشد ؟
 این وسیله مناسب برای شارژ تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی در سفر و حتی در خارج از خانه می باشد. در هر نقطه که نور خورشید به پنل های شارژر خورشیدی بتابد شما می توانید تلفن همراه و سایر دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ نمایید.

 چه وسایل دیگری را می توان با شارژر خورشیدی شارژ نمود ؟
 انواع تلفن همراه ( با توجه به تبدیل های موجود در بسته بندی ) و همچنین انواع MP3 Player , دوربین های دیجیتال , Game های قابل حمل و MP4 های با ظرفیت کمتر از 1200mA با استفاده از این دستگاه کم حجم , قابل شارژ می باشد.

 نحوه استفاده از شارژر خورشیدی :
دستگاه شارژر خورشیدی از 3 طریق قابل شارژ می باشد : 1- تابش نور خورشید به فتوسل های خورشیدی 2- اتصال از طریق USB به کامپیوتر 3- اتصال به برق از طریق آداپتور

 در هر 3 حالت فوق دستگاه شارژ را ذخیره نموده و در مواقع لازم شما می توانید از آن استفاده نمایید.

 واقیعت ها !
 طبیعی است که شارژر خورشیدی برای موارد اضطراری و خارج از خانه و در محل هایی که دسترسی به هیچ گونه منبع تغذیه امکان ندارد طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

 این دستگاه در موارد لازم و به مقداری که انرژی خورشیدی در خود ذخیره کرده باشد می تواند گوشی تلفن همراه شما را برای مکالمات و دستگاه های الکترونیکی را برای استفاده تامین نماید.

 در ایده آل ترین نگاه به دستگاه شارژ خورشیدی می توان از آن به عنوان حامی محیط زیست و صرفه جویی در منابع انرژی نیز نام برد.

در زیر تصاویری دقیق از آنچه به دست شما خواهد رسید مشاهده خواهید کرد :

شارژر خورشیدی - فروشگاه آنلاین موبایل
شارژر خورشیدی - فروشگاه آنلاین موبایل


داستانک

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 3:50 عصر

 

سرعت

روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان کم رفت و آمدی می گذشت .
ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان ، یک پسر بچه پاره آجری به سمت او پرتاب کرد . پاره آجر به اتومبیل او برخورد کرد .
مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع پیاده شد و دید که اتومبیلش صدمه زیادی دیده است . به طرف پسرک رفت تا او را به سختی تنبیه کند ....

پسرک گریان ، با تلاش فراوان بالاخره توانست توجه مرد را به سمت پیاده رو ، جایی که برادر فلجش از روی صندلی چرخدار به زمین افتاده بود جلب کند .
پسرک گفت :
" اینجا خیابان خلوتی است و به ندرت کسی از آن عبور می کند . هر چه منتظر ایستادم و از رانندگان کمک خواستم ، کسی توجه نکرد . برادر بزرگم از روی صندلی چرخدارش به زمین افتاده و من زور کافی برای بلند کردنش ندارم . "
" برای اینکه شما را متوقف کتم ، ناچار شدم از این پاره آجر استفاده کنم "

مرد متاثر شد و به فکر فرو رفت ... برادر پسرک را روی صندلی اش نشاند ، سوار ماشینش شد و به راه افتاد ....
در زندگی چنان با سرعت حرکت نکنید که دیگران مجبور شوند برای جلب توجه شما ، پاره آجر به طرفتان پرتاب کنند !
خدا در روح ما زمزمه می کند و با قلب ما حرف می زند ....
اما بعضی اوقات زمانی که ما وقت نداریم گوش کنیم، او مجبور می شود پاره آجری به سمت ما پرتاب کند


سخت افزار

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 3:44 عصر

تفاوت BIOS و CMOS چیست؟

افراد زیادی که با کامپیوتر سر وکار دارند دو اصطلاح BIOS  (که مخفف basic input/output system است) و CMOS (که مخفف complementary metal oxide semiconductor است) را با هم اشتباه می گیرند و به یک معنا به کار می برند. البته این دو به هم مرتبطند ولی دو جزء مشخص و مجزا از هم هستند که وجودشان برای کامپیوتر ضروری است.  BIOS  برنامه ای است که یک کامپیوتر را استارت می کند، در حالیکه CMOS جایی است که برنامه BIOS اطلاعات و جزئیات مورد نیازش از قبیل تاریخ، زمان و تنظیمات سیستم را ذخیره می کند.

BIOS یک برنامه کوچک است که کنترل سیستم را از زمانیکه کامپیوتر روشن می شود تا زمانیکه سیستم عامل کنترل را بدست می گیرد در اختیار دارد. BIOS یک Firm ware (برنامه ای که در حافظه فقط خواندنی ROM قرار دارد) است.

CMOS یک نوع تکنولوژی از حافظه است که می تواند تنظیمات مورد نیازش را برای راه اندازی کامپیوتر در خود ذخیره کند. و در صورت نیاز کاربر می تواند اطلاعات یا تنظیماتی را اصلاح کند. BIOS کامپیوتر قطعاتی مانند فلاپی دیسک درایو و هارد دیسک و سرعت کلاک سخت افزاری را کنترل و راه اندازی می کند.اما پارامترهای خاصی برای راه اندازی کامپیوتر مورد نیاز است که باید در جایی ذخیره و نگهداری شود. اینجا همان حافظه CMOS است و برنامه BIOS هر بار برای انجام وظایف خود از این اطلاعات استفاده می کند. بنابراین مشاهده می کنید که این دو به هم مرتبطند ولی دو واحد جداگانه هستند.


داستان کوتاه

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 3:40 عصر

ثروت کوروش

زمانی کزروس به کوروش بزرگ گفت چرا از غنیمت های جنگی چیزی را برای خود بر نمی داری و همه را به سربازانت می بخشی. کوروش گفت اگر غنیمت های جنگی را نمی بخشیدیم الان دارایی من چقدر بود؟...

گزروس عددی را با معیار آن زمان گفت. کوروش یکی از سربازانش را صدا زد و گفت برو به مردم بگو کوروش برای امری به مقداری پول و طلا نیاز دارد. سرباز در بین مردم جار زد و سخن کوروش را به گوششان رسانید.مردم هرچه در توان داشتند برای کوروش فرستادند. وقتی که مالهای گرد آوری شده را حساب کردند ، از آنچه کزروس انتظار داشت بسیار بیشتر بود.کوروش رو به کزروس کرد و گفت ،
ثروت من اینجاست.
اگر آنها را پیش خود نگه داشته بودم ، همیشه باید نگران آنها بودم .


نرم افزار - موبایل - نرم افزار موبایل

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 3:29 عصر

Mersad Persian Language Pack v1 - فارسی ساز پاکت پی سی

تعدد پاکت پی سی ها و ورژن های مختلف ویندوز موبایل باعث سردرگمی افرادی می شود که به تازگی شروع به استفاده ار این گوشی های موبایل کرده اند. فارسی ساز مرصاد که توسط آقای Mersad WM کاربر انجمن تخصصی موبایل تهیه شده است. مشکلاتی نظیر کاهش سرعت ، تغییر تاریخ و زبان گوشی به عربی را ندارد و با بیشتر رام ها و پاکت پی سی های موجود هماهنگی دارد. در کنار این فارسی ساز کیبرد فارسی Resco پیشنهاد می شود. مشکل گوشی HTC HD mini نیز که با اکثر فارسی ساز ها سازگاری ندارد به کمک پچی که در انجمن تخصصی موبایل تهیه شده است کاملا رفع می شود.


سایت تخصصی موبایل -  فارسی ساز پاکت پی سی


فارسی ساز مرصاد برای HTC HD mini به همراه کیبرد فارسی سازگار 

دانلود

فارسی ساز مرصاد برای دیگر پاکت پی سی ها 

دانلود

پسورد : www.ir-tci.org


نرم افزار

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 3:24 عصر

مجموعه ابزارهای بهینه ساز ویندوز و حفظ حریم خصوصی One Click Privacy v2.3.3

 

منبع : www.AsanDownload.com


محیط کامپیوتر شما گنجینه ای از اسرار است که می تواند برای هر کسی غیر از شما نیز آشکار شود. شما برای اینکه بتوانید از این گنجینه مهم و اطلاعات حساس خود محافظت کنید نیاز به ابزاری دارید تا شما را خیلی سریع و راحت همراهی کند و در عین حال ایمن و مطمئن باشد. One Click Privacy در واقع همان ابزاری است که شما به کمک آن می توانید تنها با یک کلیک حریم های خصوصی ذخیره شده بر روی سیستمتان را پاک کنید تا از دسترسی دیگران به آنها جلوگیری کنید.شما به وسیله این نرم افزار می توانید تمام فعالیتهای اینترنتی و اطلاعات شخصی و خصوصی خودتان را از روی سیستم پاک کنید.حذف سایتهای بازدید شده،کوکی ها،رمزهای عبور و غیره.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیها و قابلیتهای نرم افزار One Click Privacy می توانید به قابلیتهای کلیدی نرم افزار در همین صفحه مراجعه کنید. اگر به دنبال یک نرم افزار مفید در این زمینه می گردید ما به شما One Click Privacy را پیشنهاد می کنیم.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار One Click Privacy v2.3.3 :
- محیط ساده و کاربر پسند
- امکان نصب آسان و سریع برنامه
- پاکسازی تمامی فعالیتهای اینترنتی شما
- حذف سوابق و سایتها،کوکی ها،رمزهای عبور،شناسه ها و غیره
- حذف اطلاعات حساس و مهم بطور دائم
- پاکسازی تمامی سوابق ایجاد شده توسط برنامه هایی همچون Bit Torrent Client, Kazaa, LimeWire, و غیره
- پاکسازی سوابق مربوط به مسنجرها
- حذف سوابق مربوط به جستجوگرهای دسکتاپ
- پاکسازی سوابق مربوط به مرورگرهای اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، نت اسکیپ ، و غیره
- امکان استفاده از برنامه بصورت خودکار و آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب
ویندوز 7
- و...
پسورد : www.asandownload.com

نرم افزار

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/5/23 3:0 عصر

 

منبع : www.AsanDownload.com



پس از مدت ها انتظار و با سرو صدای فراوان بالاخره مایکروسافت نسخه نهایی جدیدترین محصول خود یعنی بسته قدرتمند نرم افزار آفیس که Office 2010 خوانده می شود را به نسخه RTM یا نسخه آماده برای عرضه رسانید. نسخه نهایی این محصول فوق العاده قدرتمند که قرار است تا حدود دو ماه دیگر به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گیرد یکی از قدرتمندترین و در عین حال می تواند موفق ترین محصولاتی باشد که مایکروسافت عرضه کرده است ؛ به نظر می رسد Microsoft Office 2010 بعد از عرضه موفق ویندوز 7 دومین شاهکار مایکروسافت باشد که در طول دو ساله اخیر عرضه می گردد. این محصول که در مقایسه با نسخه 2007 با تغییرات متعددی رو به رو شده است کمی هم با نکته ها جالب همراه شده چرا که مایکروسافت نسخه 12 را با آفیس 2007 عرضه نمود و نسخه 2010 در حقیقت باید به صورت ورژن 13 عرضه می شد اما چون این عدد نحس طلقی می شود مایکروسافت در اقدامی جالب Office 14 را منتشر کرد. در این که Office یکی از موفق ترین محصولات مایکروسافت بوده شکی نیست اما این که از گذشته تا به حال این پیشرفت و موفقیت ادامه پیدا کرده است نکته مهمی است که شرکت های نرم افزاری کمتر توانسته اند این روند را ادامه دهند. وقتی آفیس 2003 جای خود را به نسخه 2007 داد مایکروسافت نشان داد که چقدر می تواند در زمینه بسته Office از خود خلاقیت نشان دهد و حالا که نسخه 2010 آماده شده بازهم باید دید که این خلاقیت و تغییرات انجام گرفته می تواند دل کاربران را به دست آورد یا خیر؟ ما دلایل خوبی داریم که ثابت می شود Office 2010 با توانایی هایی که دارد می تواند جایگزین به مراتب قدرتمندتری برای نسخه 2007 خود باشد. این نسخه از آفیس با بهینه سازی های انجام شده فوق العاده سریعتر از نسخه های قبلی خود عمل می کند ؛ این سرعت عمل نسبت به نسخه 2007 بسیار چشمگیرتر است ، در نسخه 2007 وقتی کاربر می خواست یکی از نرم افزارها را اجرا کند باید مدت زمانی را برای لود کامل نرم افزار صرف می کرد اما نسخه 2010 به مراتب سریعتر عمل کرده و به راحتی نرم افزارها اجرا می شوند. واسط کاربری در این نسخه بهبود یافته علاوه بر جذابیت بیشتر دسترسی ها را آسان تر می کند ؛ هرچند تغییرات عمده ای در آن دیده نمی شود اما همان تغییرات جزئی هم نقش مهمی را ایفا می کنند. جای توضیحی نیست که بخواهیم بگوئیم Office قادر است چه کارهای انجام دهد چراکه آنقدر قدرتمند بوده که در طول سالیان اخیر هیچ نرم افزار یا بسته نرم افزاری نتوانسته حتی بخشی از محبوبیت های آن را به خود اختصاص دهد یا توان رویارویی با این بسته قدرتمند نرم افزاری را داشته باشد. اما در بسته ای که پیش روی شما دوستان قرار دارد نرم افزارهای زیر گنجانده شده است:

Microsoft Word 2010
Microsoft Access 2010
Microsoft Excel 2010
Microsoft InfoPath 2010
Microsoft Office Professional Plus 2010
Microsoft Office Standard 2010
Microsoft OneNote 2010
Microsoft Outlook 2010
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft Project Professional 2010
Microsoft Project Standard 2010
Microsoft Publisher 2010
Microsoft SharePoint Workspace 2010
Microsoft Visio 2010
این نرم افزارها هریک در زمینه های مختلف به نوعی یک Leader یا رهبر محسوب می شوند. پایگاه ها و بانک های اطلاعاتی در کنار یک پردازشگر و ویرایشگر متن ها و کلمات با امکانات فراوان به همراه یک مجموعه از سلول های محاسباتی که می توان پیچیده ترین مراحل مختلف در حسابرسی ها را با آن ها انجام داد بخش هایی از قابلیت هایی هستند که در این مجموعه گنجانده شده اند. یکی از محبوب ترین ها هم که PowerPoint نام گرفته و امروزه اکثر پروژه ها در زمینه های مختلف تحقیقاتی یا آموزشی در سطوح مختلف با همین نرم افزار به دیگران شناسانده می شود. مجموعه Microsoft Office 2010  که کاملترین نسخه از مجموعه آفیس است حالا پس از مدت ها انتظار پیش روی شما کاربران قرار گرفته تا با خرید آن از آسان دانلود بتوانید تمامی خواسته های خود را در زمینه های مختلف پاسخگو باشید.