شارژر خورشیدی ( Solar Charger ) برای شارژ انواع تلفن همراه و دستگاه های الکترونیکی با استفاده از قدرت تابش نور خورشید

 

شارژر خورشیدی - Solar Charger
شارژ انواع تلفن همراه و وسایل الکترونیکی با نور خورشید

شارژر خورشیدی - فروشگاه آنلاین موبایل


 شارژر خورشیدی چیست ؟
تشکیل شده از پنل های خورشیدی برای ذخیره انرژی نورانی خورشید در هر زمان و هر مکان می باشد. همچنین با استفاده از باطری ذخیره کننده داخلی شما می توانید با usb و نیز آداپتور برق نیز دستگاه را شارژ نمایید و شارژ را همراه خود داشته باشید و در مواقع نیاز استفاده نمایید.

 موارد استفاده شارژر خورشیدی کجا می باشد ؟
 این وسیله مناسب برای شارژ تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی در سفر و حتی در خارج از خانه می باشد. در هر نقطه که نور خورشید به پنل های شارژر خورشیدی بتابد شما می توانید تلفن همراه و سایر دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ نمایید.

 چه وسایل دیگری را می توان با شارژر خورشیدی شارژ نمود ؟
 انواع تلفن همراه ( با توجه به تبدیل های موجود در بسته بندی ) و همچنین انواع MP3 Player , دوربین های دیجیتال , Game های قابل حمل و MP4 های با ظرفیت کمتر از 1200mA با استفاده از این دستگاه کم حجم , قابل شارژ می باشد.

 نحوه استفاده از شارژر خورشیدی :
دستگاه شارژر خورشیدی از 3 طریق قابل شارژ می باشد : 1- تابش نور خورشید به فتوسل های خورشیدی 2- اتصال از طریق USB به کامپیوتر 3- اتصال به برق از طریق آداپتور

 در هر 3 حالت فوق دستگاه شارژ را ذخیره نموده و در مواقع لازم شما می توانید از آن استفاده نمایید.

 واقیعت ها !
 طبیعی است که شارژر خورشیدی برای موارد اضطراری و خارج از خانه و در محل هایی که دسترسی به هیچ گونه منبع تغذیه امکان ندارد طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

 این دستگاه در موارد لازم و به مقداری که انرژی خورشیدی در خود ذخیره کرده باشد می تواند گوشی تلفن همراه شما را برای مکالمات و دستگاه های الکترونیکی را برای استفاده تامین نماید.

 در ایده آل ترین نگاه به دستگاه شارژ خورشیدی می توان از آن به عنوان حامی محیط زیست و صرفه جویی در منابع انرژی نیز نام برد.

در زیر تصاویری دقیق از آنچه به دست شما خواهد رسید مشاهده خواهید کرد :

شارژر خورشیدی - فروشگاه آنلاین موبایل
شارژر خورشیدی - فروشگاه آنلاین موبایل