سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حتما بخونید ضرر نمی کنید ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/3 9:14 عصر

  گفتگو با خدا
خواب دیدم در خواب با خدا گفتگوئی داشتم.
خدا گفت : پس می خواهی با من گفتگو کنی ؟
گفتم: اگر وقت داشته باشی؟
خدا لبخند زد و پاسخ داد: وقت من ابدی و بی پایان است. چه سوالی در ذهن داری که می خواهی از من بپرسی؟
گفتم: چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می کند؟

ادامه مطلب...

ASUS اولین نوت بوک صفحه لمسی دنیا را ساخت

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/3 10:5 صبح

ایتنا

کمپانی ASUS به عنوان مبتکر نوت‌بوک، اقدام به معرفی اولین نوت‌بوک دنیا با صفحه نمایش قابل لمس کرد.

محصول Eee PC™ T91MT با برخورداری از این نوع صفحه نمایش چند منظوره لمسی با ابعاد 8.9 اینچ و همینطور وزنی کمتر از یک کیلوگرم می‌تواند بهترین همراه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید آنها باشد چرا که آنها قادرخواهند بود تا مطالب و نوشته‌های مورد نظر خود را به راحتی و با اشاره دست خود به این محصول کامپیوتری منتقل نمایند.
محصول یادشده می‌تواند در موارد مختلفی مورد استفاده کاربران قرار گیرد. بعنوان مثال با چرخاندن صفحه نمایش آن می‌توان همانند یک کتاب یا لوح الکترونیکی ازآن استفاده کرد و یا درحالت یک نوت‌بوک، ضمن امکان نمایش تصویر در جهات مختلف برای چندین کاربر این محصول می‌تواند چندین منبع دریافت اطلاعات به صورت لمسی داشته باشد. بدین ترتیب امکان تعامل بیشتر و ارتباط بهتری توسط Eee PC™ T91MT میان کاربران ایجاد می‌گردد.
گفتنی است کاربران قادر خواهند بود تا با لمس انگشتان خود برروی صفحه نمایش این محصول جدید، انواع عملیات کامپیوتری نظیر تنظیمات مربوط به دیدن عکس‌ها و تصاویر دیجیتال، انجام بازی‌های کامپیوتری و همینطور فایل‌های نوشتاری را براحتی انجام دهند. بنابراین کاربران قادر خواهند بود تا از طریق این صفحه نمایش 8.9 اینچی به صورت دستی، نوشته‌های مورد نظر خود را وارد Eee PC کنند.
نحوه طراحی Eee PC™ T91MT به گونه‌ای است که برای کاربران امکان حمل و جابجایی آسان آن را فراهم می‌آورد. این محصول با برخورداری از یک حافظه 32 گیگابایتی از نوع SSD به کاربران این امکان را می‌دهد تا از اطلاعات مهم خود حتی در برابر ضربات شدید و ناگهانی محافظت کنند. در عین حال 500 گیگابایت نیز فضای ذخیره‌سازی آنلاین موسوم به ASUS Webstorage در اختیار کاربران است که بوسیله آن می‌توانند اعمالی نظیر پشتیبان گیری و یا به اشتراک‌گذاری را نیز انجام دهند.


منبع : www.itna.ir

 


ایستگاه موفقیت ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/3 9:58 صبح

شانس هیچ گاه برای کسانی که وقت را تلف می کنند صبر نخواهد کرد .


راه شناخت کارت های گرافیکی اصل از تقلبی

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/3 9:52 صبح

برای شناختن کارتهای گرافیکی تقلبی از اصل راههای گوناگونی وجود دارد ولی بد ترین کارتهای گرافیکی تقلبی، کارتهایی هستند که حافظه گرافیکی آنها کمتر از حدی که رویشان نوشته باشند و برای همین منظور کارت گرافیک TNT2 را مورد بررسی قرار می دهیم کارت گرافیک Model M64 TNT2 این کارت گرافیک ها داری 32 گابایت حافظه نیستندو در حقیقت دارای  16 مگابایت حافظه هستند که با بعضی از روش ها و تغییر در کارت گرافیک های 16 مگابایتی انجام می شود  وبهترین راه برای فهمیدن این موضوع این است که
 بگذارید خود ویندوز ایکس پی این کارت گرافیک را بشناسد و شما Driver مربوط به این کارت را نصب نکنید و خواهید دید که ویندوز ایکس پی این کارت گرافیک را 16 مگابایت می شناسد. روش دیگری هم وجود دارد که از حافظه واقعی این کارت های گرافیکی مطلع شوید و آن این است که بعد از نصب برنامهPower DVD XP به منوی استارت بروید و سپس به قسمت Cyberlink Power DVD رفته و گزینه System Diagnostic را انتخاب کنید و سپس diagnostic را بزنید و این برنامه بعد از چند دقیقه با تست کردن کارت گرافیک شما حافظه حقیقی کارت گرافیکتان را نشان می دهد. در حال حاضرکارت گرافیک های Geforce & Radeon 7000 تقلبی هم در بازار زیاد یافت می شود
 پس قبل از خرید کارت گرافیک های Geforce حتما آنها را با برنامه System Diagnostic که به همراه برنامه Power DVD XP عرضه می شود مورد بررسی قرار دهید ، همچنین برای اینکه از کارتهای ATI خیالتان راحت باشد از مدلهای GigaByte که توسط شرکت آواژنگ گارانتی شده اند استفاده کنید که یک یا چند بازی و Power DVD 5.0 را نیز همراه دارند.


دو کلمه حرف دل

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/2 12:16 عصر

هر چه می کنی اول به قدرت او بنگر ...

هرگز فراموش نکن که هرچه رخ دهد
همواره در آغوش خدا هستی  ....

ادامه مطلب...

خبر !!!!

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/2 12:5 عصر

                                                                                                                                                                             کامپیوتر پردازان

  سرعت اینترنت در فرانسه 44 مگابیت و در ایران حداکثر 512 کیلوبیت !!

 
در حال حاضر متوسط سرعت اینترنت در فرانسه با 40د میلیون کاربر در حدود 44 مگابیت بر ثانیه است که این سرعت برای اکثر کاربران خانگی 4.6 مگابیت بر ثانیه محسوب می شود. این در حالی است که اکثریت کاربران خانگی در ایران با 18 میلیون کاربر هنوز به انترنت با پهنای باند دسترسی ندارند و از خطوط قدیمی دایل آپ با سرعت حداکثر 56 کیلوبیت بر ثانیه برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند. همچنین تعداد محدودی از کاربران خانگی که از اینترنت با خطوط ADSL برخوردارند ، تنها می توانند به سرعت 128 کیلوببیت بر ثانیه دسترسی داشته باشند. قابل ذکر است فرانسه کشوری است در اروپای غربی و جمعیت این کشور در جدیدترین آمار برابر 61 میلیون و 350 هزار نفر است که از این تعداد 32 میلیون و 925 هزار نفر کاربر اینترنت هستند.ضمن اینکه 94 درصد از کاربران اینترنت به اینترنت پرسرعت با پهنای باند بالا دسترسی دارند.قابل ذکر است در فرانسه خطوط بر پایه فناوری +2ADSL با حداکثر سرعت 28 مگابیت بر ثانیه عرضه می شوند. قابل ذکر است مدت زمان بار گذاری  یک فایل 50 مگابایتی با یک مودم 65 کیلوبیت بر ثانیه در خطوط دایل آپ برابر با 1 ساعت و 49 دقیقه و 13 ثانیه است که این مدت زمان با استفاده از خطوط ADSL با سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه 27 دقیقه و 18 ثانیه است و با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه 13 دقیقه و 39 ثانیه و با سرعت 1500 کیلوبیت بر ثانیه 4 دقیقه و 40 ثانیه و با سرعت 8 هراز کیلوبیت بر ثانیه تنها 51 ثانیه است.


دوست من کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/2 12:1 عصر

  کامپیوترپردازان

 بهینه سازی ویندوز                                                                                                                                                                 

HD Tune Pro ابزار سودمند هارد دیسک با کاربردهای فراوان می باشد، که در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. اندازه گیری عملکرد درایوها، نوشتن مبنا، تنظیم AAM، مشاهده استفاده فولدر، مشاهده دیسک، تشخیص خطاها، چک کردن وضعیت سلامتی (S.M.A.R.T.)، پاک کردن تمام داده ها و ... از قابلیت های این نرم افزار می باشد.
HD Tune pro برنامه کاربردی محک زنی که عملکرد هر کامپیوتری را تست می کند.
این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی کامپیوتر شما را افزایش داده، مشکلات آن را حل کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار
HD Tune Pro 4.01:
- امکان محک زنی و اندازه گیری عملکرد اولیه
- میزان انتقال
- نحوه استفاده از
CPU
- قابلیت کپی متن به کلیپ بورد
- امکان کپی اسکرین شات به کلیپ بورد
- امکان مشاهده سلامتی در طول مدت تست کردن
- قابلیت تعیین دمای سیستم
- استفاده از تکنولوژی
S.M.A.R.T
- امکان تست Cache
- و ...

 


سخن بزرگان !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/2 11:22 صبح

اگر در صحنه نیستی ، هر کجا که می خواهی باش ،
چه به شراب نشسته ای چه به نماز ایستاده باشی ،
هر دو یکی است.
 


راز شکرگذاری

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/2 11:14 صبح

                        I give thanks that I am supreme

                              wisdom , love , and power      

معنی ...

جالب و خواندنی ...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 88/11/2 10:49 صبح

                                   کامپیوتر پردازان

                                          معرفی موتورهای جستجو 

 ادامه مطلب...

   1   2      >