ایتنا

کمپانی ASUS به عنوان مبتکر نوت‌بوک، اقدام به معرفی اولین نوت‌بوک دنیا با صفحه نمایش قابل لمس کرد.

محصول Eee PC™ T91MT با برخورداری از این نوع صفحه نمایش چند منظوره لمسی با ابعاد 8.9 اینچ و همینطور وزنی کمتر از یک کیلوگرم می‌تواند بهترین همراه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید آنها باشد چرا که آنها قادرخواهند بود تا مطالب و نوشته‌های مورد نظر خود را به راحتی و با اشاره دست خود به این محصول کامپیوتری منتقل نمایند.
محصول یادشده می‌تواند در موارد مختلفی مورد استفاده کاربران قرار گیرد. بعنوان مثال با چرخاندن صفحه نمایش آن می‌توان همانند یک کتاب یا لوح الکترونیکی ازآن استفاده کرد و یا درحالت یک نوت‌بوک، ضمن امکان نمایش تصویر در جهات مختلف برای چندین کاربر این محصول می‌تواند چندین منبع دریافت اطلاعات به صورت لمسی داشته باشد. بدین ترتیب امکان تعامل بیشتر و ارتباط بهتری توسط Eee PC™ T91MT میان کاربران ایجاد می‌گردد.
گفتنی است کاربران قادر خواهند بود تا با لمس انگشتان خود برروی صفحه نمایش این محصول جدید، انواع عملیات کامپیوتری نظیر تنظیمات مربوط به دیدن عکس‌ها و تصاویر دیجیتال، انجام بازی‌های کامپیوتری و همینطور فایل‌های نوشتاری را براحتی انجام دهند. بنابراین کاربران قادر خواهند بود تا از طریق این صفحه نمایش 8.9 اینچی به صورت دستی، نوشته‌های مورد نظر خود را وارد Eee PC کنند.
نحوه طراحی Eee PC™ T91MT به گونه‌ای است که برای کاربران امکان حمل و جابجایی آسان آن را فراهم می‌آورد. این محصول با برخورداری از یک حافظه 32 گیگابایتی از نوع SSD به کاربران این امکان را می‌دهد تا از اطلاعات مهم خود حتی در برابر ضربات شدید و ناگهانی محافظت کنند. در عین حال 500 گیگابایت نیز فضای ذخیره‌سازی آنلاین موسوم به ASUS Webstorage در اختیار کاربران است که بوسیله آن می‌توانند اعمالی نظیر پشتیبان گیری و یا به اشتراک‌گذاری را نیز انجام دهند.


منبع : www.itna.ir