سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیریت و نگهداری از سیستم عامل ویندوز توسط JV16 PowerTools 2009

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/21 9:43 عصر

امروزه بسیاری از کاربران برای مدیریت و بهینه سازی سیستم های خود از نرم افزارهای آماده استفاده می کنند. دلیل استفاده از این نرم افزارها نیز جمع آوری ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت و بهنیه سازی در یک قسمت متمرکز می باشد و دیگر کاربران برای انجام هر عمل مختلف مرتبط با این موضوع نیازی به مراجعه به قسمت های مختلف سیستم نخواهند داشت. این نرم افزارها علاوه بر مورد استفاده قرار گرفتن توسط افراد مبتدی ، توسط کاربران حرفه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرند  و دلیل استفاده این دسته از کاربران علاوه بر مورد یاد شده ، انجام امور به صورت دقیق و دریافت نتایج صحیح می باشد.

در این مطلب یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت و بهینه سازی سیستم را به شما معرفی می کنیم.

computerpardazan

 

ادامه مطلب...

ایستگاه موفقیت !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/21 9:28 عصر

اگر می خواهید به چیزهایی برسید که تا به حال نداشتید ، باید انسانی شوید که تا به حال نبودید .

:: مدیریت بر فایل های دانلودی در اینترنت و لینک ها توسط HiDownlo

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/21 9:20 عصر

بسیاری از کاربرانی که امروزه در دنیایی اینترنت وقت خود را می گذارند امروزه برای بهینه سازی در انجام امور مختلف خود در اینترنت و نیز تسریع امور گوناگون از نرم افزارهایی استفاده می کنند که به همین منظور طراحی شده است. یکی از پرکاربردترین اموری که توسط کاربران در اینترنت به آن پرداخته می شود عملیات دانولد و ذخیره سازی فایل های گوناگون می باشد. دانلود کلیپ های تصویری ، فایل های صوتی ، نرم افزارهای جدید ، عکس ها و .... همگی در دسته فایل هایی می باشند که بیشترین میزان ذخیره سازی کاربران را تشکیل داده اند. بسیاری ار کاربران از نرم افزارهای مدیریت دانلود در اینترنت استفاده می کنند و به کمک این ابزارها قادر به مدیریت بر فایل های ذخیره سازی شده خواهند بود.

در این مطلب با یکی از این نرم افزارها آشنا می شوید.

ادامه مطلب...

پاکسازی کامل نرم افزار نصب شده با...

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/21 9:0 عصر

مطمئنا بهترین حالت برای پاکسازی ردپای نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم شخصی، پاکسازی کلی، بدون جا گذاشتن کوچکترین اثری در سیستم می باشد. Final Uninstaller نام نرم افزاری است که پس از یک بار استفاده از آن نامش را به خاطر خواهید سپرد. نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی فایل های مزاحم و فایل هایی که دیگر به وجود آنها نیاز ندارید، می باشد. این نرم افزار پیشرفته به شما این امکان را خواهد داد که تنها با یک کلیک ساده با فایل مزاحم تصفیه حساب کرده و آن را برای همیشه نابود کنید. به گونه ای که فایل مربوط نه تنها در درایو شما، بلکه حتی در رجیستری سیستم شما نیز یافت نخواهد شد و برای همیشه محو خواهد بود. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد، چرا که گزینه بسیار بهتر و توانمند تری در اختیار خواهید داشت.

ادامه مطلب...

ایستگاه موفقیت !

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/21 8:32 عصر

میزان موفقیت شما با میزان جدیت و استقامت شما ارتباط مستقیم دارد .


Driver checker v2.7.2

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/21 7:58 عصر

 

Driver checker v2.7.2 ابزاری قدرتمند برای مدیریت بر درایورهای نرم افزاری:

استفاده بهینه از سخت افزارهای مختلف در سیستم های کامپیوتری و شناساندن آن ها به سیستم عامل ها با استفاده از درایورهای نرم افزاری صورت می گیرد. این درایورها در واقع برای سیستم عامل ها همانند یک راهنما عمل می کنند و استفاده از سخت افزارها را به راحتی با استفاده از فایل های مختلف برای کاربران فراهم می کنند. امروزه بسیاری از سیستم عامل ها به صورت پیشفرض سخت افزارهای مختلف را شناسایی می کنند اما برای استفاده بهینه از سخت افزارها می بایست این درایورها بر روی سیستم نصب شوند که نتیجه آن معمولا در هنگام کار با نرم افزارهای گرافیکی و یا هنگام اجرای بازی های مختلف مشهود می باشد. بسیاری از کاربران در هنگام نصب سیستم عامل زمانی را برای نصب درایورها می گذارند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در زمینه نگهداری درایورهای نصب شده بسیار مفید می باشد.

 

ادامه مطلب...