سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه ویرانگرترین ویروس ها و کرم های کامپیوتری

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:35 عصر

تاریخچه ویرانگرترین ویروس ها و کرم های کامپیوتری (1970-1979)

از ویروسها و کرمها کامپیوتری چه می دانید؟ایا اساسا به انها اهمیت نمی دهید.اگر پاسخ شما منفی است، بد نیست نگاهی به سوم مه 2000 بیندازید،هنگامی که بیش از 45 میلیون کامپیوتر در سراسر دنیا به کرم ویرانگر I LOVE YOU الوده شدند.شاید انها نیز پاسخشان منفی بوده.اما بعد از پیامدهای تکان دهنده ان باز هم همین پاسخ را دارند؟.اگر به تازگی به دنیای کامپیوتر وارد شده اید و خواهان درک مفهوم و شناخت ماهیت ویروس ها و دیگر بد افزار های اینترنتی هستید،در این مقاله می توانید با بر جسته ترین و ویرانگرترین انواع انها در تاریخ کامپیوتر اشنا شوید.

ادامه مطلب...

دنیای روز کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:30 عصر

معرفی نرم افزارهای مفید و کاربردی (1)

Button Shop

نرم افزار Button Shop  برنامه ای است که می تواند به شما در ساخت دکمه های جالب و زیبا برای قرار گیری انها در وب سایتتان یاری رساند. در حقیقت با با استفاده از این نرم افزار، در عرض پنج دقیقه می توانید دکمه های جالب و بسیار خوبی برای وب سایت خود بسازید. دکمه هایی که هر کدام با توجه به اهداف شما دارند و با کلیک بر روی انها، کاربران می توانند سرویس ها و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نموده و یا وارد صفحات دیگر شوند،در عین اینکه زیبایی انها به جلب توجه هر چه بیشتر نمای سایت خواهد افزود.ضمن اینکه با امکان انتخاب بیش از 200 الگو و بافت از قبل طراحی شده،می توانید انواع و اقسام دکمه های دلخواه را،متناسب با نیازهایتان تهیه و ایجاد نمایید.همچنین با بهره گیری از این نرم افزار و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در رابطه با کدهای HtmlوJava، می توانید شکل ظاهری مکان نمای ماوس را نیز تعیین کنید.


در دنیای کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:29 عصر

 از دنیای کامپیوتر.......


 

Knol   رقیب جدید Wikipedia


از مدتی پیش گوگل با سرویسی جدید، خود را برای پیشی گرفتن از محبوب ترین دائره المعارف جهان یعنی  Wikipedia اماده می کند.سرویس جدید گوگل ،knol نام دارد که به نسبت، تفاوتهایی هم باwikipedia  دارد.نام knol  از واژه  knowledgeگرفته شده که در فارسی به معنای دانش است. در این سرویس هر کسی می تواند یک مقاله (در هر زمینه) بنویسد و در اختیار دیگر کاربران سرتاسر دنیا قرار دهد.در مقایسه با Wikipedia ، knol با انتشار پروفایل مشخصات نویسندگان مطالب، بر روی نام اشخاص تاکید دارد.افرادی که مقاله می نویسند، موظفند نام خانوادگی خود را در مقاله ثبت کنند تا اگر هم ایرادی در مقاله یا کمبودی در استدلال و صحت ان وجود داشت، قابل پیگیری باشد.به این ترتیب،ایده کلیدی knoll استفاده از نام واقعی مولف است که می تواند به سایر کاربران این اطمینان را بدهد که مطالب موجود در شبکه با مسئولیت منتشر شده اند و تا میزان قابل توجهی صحت دارند و این مسئله تفاوت اصلی knol گوگل و Wikipedia است.                                          

ادامه مطلب...

دوست من کامپیوتر

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:25 عصر

ترفندهای ساده و عملی کامپیوتر(1) 


·        یافتن کلمات مترادف در نرم افزار word


وقتی در حال تایپ کردن یک کلمه یا متن انگلیسی هستید و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می گردید،کافیست با نشانگر ماوس بر روی کلمه مورد نظر کلیک کنید و سپس کلیدهای shift+F7 را فشار دهید.با این کار فهرستی از کلمات مترادف ان کلمه خاص نمایش داده می شود.


 


نوکیا N97

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 87/12/3 10:23 عصر

نوکیا گوشی اعجاز امیز N97 را معرفی میکند...

کمپانی نوکیا گوشی موبایل N97   مجهز به صفحه کلید کامل QWERTY ، صفحه لمسی 3.5  اینچی و پشتیبانی کامل و خارق العاده از اینترنت را معرفی نمود.


N97 با شعار "قدرتمند ترین گوشی همراه ویژه اینترنت" ، معرفی گردید.


این گوشی از خانواده سری N  (کامپیوتر های چند رسانه ای ) ساخت نوکیا و دارای ویژگی های جالب توجهی می باشد.


    ویژّگی های این گوشی :


1)      دوربین 5 مگا پیکسل با مارک Carl zeiss


2)      حافظه 32 گیگابایتی  قابل افزایش با کارت حافظه microSD تا 16 گیگا بایت بیشتر


3)      بلوتوثی کاملا" قدرتمند با برد زیاد


4)      شبکه بیسیم wiFi با ابزار و اصلاحات اساسی


انتظار می رود این گوشی تا نیمه دوم سال 2009 میلادی با قیمتی معادل 550 یورو روانه بازار شود.