چرا PHP ؟

مزایای این زبان :

1)      رایگان و OpenSource : تهیه مفسر PHP برای همه رایگان است و به راحتی از سایت www.php.net قابل دانلود است.سورس کد این مفسر در دسترس عموم است و مانند دیگر نرم افزار های کد باز پیشرفت قابل توجهی داشته و خواهد داشت.استفاده از این زبان در وب سایت شما هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد نداشت و بسیاری از ویرایشگرهای حرفه ای و ابزار های این زبان نیز به صورت رایگان و بعضا کد باز در دسترس شما خواهند بود.

2)      ساختار زیان PHP : یکی از دلایل مهم برتری PHP شباهت ساختار و ترکیب آن با زبان پرقدرت C است.

3)      Cross Platform (عدم وابستگی به سیستم عامل): یکی از برترین ویژگی های این زبان برنامه نویسی سازگاری آن با اکثر سیستم عامل ها و نرم افزارهای وب مستر مانند IIS و Apache است. PHP را می توانید در ویندوز انواع توزیع های لینوکس و حتی سیتسم عامل های شرکت Apple تجربه کنید.

4)      سرعت و کارایی بسیار بالا : PHP یکی از سریع ترین زبان های تحت وب در نوع خود است.در حقیقت به علت ترکیب کدهای PHP درون سندهای HTML  سرعت بار گذاری صفحات وب بسیار سریع خواهد بود.

5)      امنیت بالا : اگر بر اساس استاندارد های زبان PHP اقدام به برنامه نویسی کنید مطمئن باشید امنیت صفحات وب شما تضمین شده شده خواهد بود.ضمنا ابزارهای بسیاری جهت کمک به شما به صورت رایگان در سراسر اینترنت وجود دارد.

ادامه دارد ...