سامسونگ با ادعای تخلف از ?? حق امتیاز ثبت شده، از اپل شکایت کرد

pcday.ir

سامسونگ در مقابل شکایت اپل در جمعه گذشته ساکت ننشسته و دیروز بر علیه اپل برای تجاوز به ?? حق امتیاز ثبت شده (patent) این شرکت شکایت کرد. شرکت سامسونگ به صورت همزمان به دلیل تخلف از ? پتنت در کره جنوبی، برای ? تخلف از پتنت در ژاپن و بخاطر ? تخلف در آلمان، دادخواست اش را تسلیم دادگاه کرده است.
چندماهی است که بازار شکایات در دنیای تلفن های همراه حسابی داغ شده است. داستان همان ضرب المثل که می گوید: «زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!» حالا نمایش به بخش های جالبی رسیده است. تنها باید یک مبل راحت و چند بسته چیپس آماده کرده و از ادامه داستان لذت ببریم.

 

شکایت جمعه :
تیتر :

اپل ??? میلیارد دلار بابت خرید قطعات سامسونگ در سال ???? پرداخت کرد اما ادعای حق امتیازش با واکنش شدید سامسونگ  روبرو شد .

آیا برای افشاگری شب گذشته پیرامون شکایت اپل از سامسونگ الکترونیک برای کپی برداری از ipad و iphone محاسبات ریاضی نیاز دارید؟
نظرتان راجع به ???بیلیون دلار چیست ؟به گفته AFP این مبلغیست که اپل سال گذشته بابت خرید تمامی قطعات به سامسونگ پرداخت کرده است وAFPشرکت کوپرتینو را دومین مشتری بزرگ سامسونگ پس از شرکت سونی اعلام کرده است .با توجه به گستردگی کارخانه های تولید  قطعات سامسونگ? این هزینه ها توانسته همه چیز از حافظه فلش و رم  گرفته تا تراشه های پردازشگر و نمایشگرها را پوشش دهد.در اینجا مطلب جالب توجه و آنچه طبیعت عجیب شرکتها را نشان میدهد اینست که علیرغم این وابستگی کاری شرکت اپل شکایت وسیعی را علیه سامسونگ ارائه کرده که بر بخش عظیمی از تجارت سامسونگ (اسمارتفون و تبلتها) لطمه زده است و در حال حاضر سامسونگ اعلام کرده است که دیگر چاره ای جز واکنش شدید ندارد.یکی از اعضای شرکت ظاهراً بر این عقیده است که شرکت اپل احتمالا برخی از امتیازات سامسونگ از جمله بی سیم را نفض کرده است و این بدین معناست که احتمالا پرونده های سنگین تر دیگری علیه این شرکت در دادگاه منطقه شمال کالیفرنیا ارائه خواهد شد.

این نکته فراموش نشه که سامسونگ و اپل بیشتر در بحث تبلت Galaxy tab و ipad جنگ دارند . همانگونه که سامسونگ بازار اپل را تعطیل کرد و با تکنولوژی به گونه ای برای اپل شاخ و شونه کشید . و اپل با دستگاه هایی محدود که حتی پورت USB در بعضی از آنها پشتیبانی نمیشود سهامش بسیار افت کرد.

برای ادامه ی این جنگ داغ با ما همراه باشید
منبع : PCDAY
ترجمه : نارنجی / ملینا