کامپیوتر پردازان

برنامه های رایگان برتر در اینترنت

    
بخش اول : ضد ویروس و ضد آزار افزار


avast ! 4 Home Edition   (www.avast.com ) -1
حضور ویروس را از طریق ایمیل یا IM به شما اطلاع می دهد . بررسی ها را نمی توانید طبق یک جدول زمان بندی انجام دهید ، اما در صورتی که یک ویروس به فایل شما صدمه بزند بانک اطلاعاتی بازسازی آن می تواند به کمک شما بیاید.

AVG Anti-Virus Free Edition (www.free.grisoft.com ) -2
این برنامه فایل ها را طبق تقاضای شما ، طبق یک جدول زمان بندی و در زمان اجرای خود برنامه بررسی می کند. دیسک های نجات آن به شما کمک خواهند کرد که خرابی های ناشی از آن زلزله های ویروسی را بازسازی کنید.

Avira AntiVir personal Edition classic (www.free-av.com ) -3
این برنامه طبق تقاضای شما در زمان اجرای برنامه و طبق یک جدول زمان بندی فایل ها را بررسی می کند ، فایل های پیوستی ایمیل را فقط زمانی بررسی می کند که ذخیره شده باشند . روت کیت ها را می یابد. همکاری خوبی با سایر برنامه های امنیتی دارد.

HjaxThis (www.trendsecure.com ) -4
این برنامه را اجرا کنید یک فایل log  ذخیره کنید و سپس آن را به سایت هایی بفرستید که برنامه ها را پشتیبانی می کنند. خیلی سریع یک متخصص امنیتی برای حذف کد زیان آور به کمک شما می آید.

NanoScan (www.nanoscan.com )-5
در کمتر از یک دقیقه این برنامه می تواند همه پراسس های در حال اجرای روی کامپیوترتان را بررسی کند ، ویروس و تروجان و سایر برنامه های زیان آور را شناسایی کند.

ThreatFire Antivirus (www.threatfire.com )-6
کد های زیان آور بر اساس رقتارشان شناسایی می کند ، نه با رمز مشخصه های ویروسی قدیمی شده . به گونه ای شگفت انگیز دقیق است و همکاری خوبی با برنامه های ضد ویروس استاندارد دارد.

Trend Micro HouseCall (www.housecall.trendmicro.com )-7
هر گاه کد موذی جلوی نصب یک ضد ویروس را می گیرد از این برنامه می توانید برای پاکسازی بهره بگیرید.