سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فناوری

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/7/1 12:20 عصر

دنیا را وجب کنید ...

وقتی می خواهید اندازه‌ای حدود چند سانتی متر را حین صحبت کردن با دوستتان نشان دهید چه می‌کنید؟ انگشت اشاره و شستتان را به هم نزدیک می کنید و نشان می‌دهید؟ وقتی هیچ وسیله ای برای اندازه گیری ندارید برای اندازه گرفتن چه می‌کنید؟ وجب میگیرید؟

دنیا را وجب کنید

از دوران باستان انسان‌ها برای اندازه گرفتن از حدفاصل نقاط مختلف بدن خود استفاده می‌کردند. این اندازه‌ها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد به طوری که بعضی از سایزها بیشتر سایزهای استاندارد استفاده می‌شود

 برای مثال 1 اینچ به اندازه یک بند انگشت است. 1 فیت به اندازه طول کف پا و 1 یارد به فاصله بینی تا نوک انگشتان دست گفته می‌شود

در سیستم اندازه گیری کشور کره به طول یک وجب BBYEOM و به حد فاصل بین انگشتان دو دست وقتی دست‌ها در دو طرف بدن به صورت کشیده قرار دارد Bal می‌گویند.

دنیا را وجب کنید

دو طراح خوش ذوق با نام‌های Choi Hyong-Suk, Jung Ji-hye & Yoo-Jin Park ایده‌ای را طراحی کرده‌اند که با آن می توان به راحتی فاصله‌ها را اندازه گیری کرد.

این گجت از دو قسمت تشکیل شده و به آسانی مانند انگشت دانه در انگشتان قرار می‌گیرد. جنس جداره داخلی گجت از سیلیکون انعطاف پذیر است به راحتی در انگشتان مختلف جای می‌گیرد.

برای سایزهای کوچک می‌توان از دو انگشت اشاره و شست استفاده کرد و برای سایزهای بزرگتر از دو دست کمک گرفت.

دنیا را وجب کنید 

Smart Finger

با پورت یو اس بی شارژ می‌شود و در چهار حالت میلیمتر، سانتی متر، متر و اینچ فاصله ها را حساب می‌کند. این گجت داده‌ها را در حافظه خود ذخیره و می‌تواند آنها را به کامپیوتر منتقل کند. همچنین اندازه‌های گرفته شده بر روی صفحه LED یا OLED که روی بدنه قرار دارد نشان داده می‌شود. <\/h1>

دنیا را وجب کنید


داستان کوتاه

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/7/1 12:1 عصر


 

شمع بود، اما کوچک بود. نور هم داشت اما کم بود.
شمعی که کوچک بود و کم، برای سوختن پروانه بس بود.
مردم گفتند: شمع عشق است و پروانه عاشق.
و زمین پر از شمع و پروانه شد.
پروانه ها سوختند و شمع ها تمام شدند.
خدا گفت: شمعی باید دور، شمعی که نسوزد، شمعی که بماند.
پروانه ای که به شمع نزدیک می سوزد، عاشق نیست.
شب بود، خدا شمع روشن کرد.
شمع خدا ماه بود. شمع خدا دور بود.
شمع خدا پروانه می خواست. لیلی، پروانه اش شد.
بال پروانه های کوچک زود می سوزد، زیرا شمع ها، زیادی نزدیکند.
بال لیلی هرگز نمی سوزد. لیلی پروانه شمع خداست.
شمع خدا ماه است. ماه روشن است؛ اما نمی سوزد.
لیلی تا ابد زیر خنکای شمع خدا می رقصد.

 


نرم افزار - موبایل

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/7/1 11:56 صبح

بازی The Sims 3 v1.1.9 - مخصوص اپل آیفون

بازی کردن بازی های دنباله دار که باید وقت بیشتری روی آن ها گذاشت در گوشی موبایل بهترین روش است. گوشی اپل آیفون نیز که در دارا بودن بازی های با کیفیت بالا مشهور است می تواند بهترین انتخاب باشد. بازی The Sims 3 که نسخه PC آن طرفداران بی شماری دارد این بار برای گوشی آیفون با کیفیت بالا ارائه شده است. لازم به ذکر است که این نسخه دارای کرک کامل می باشد.


بازی The Sims 3 مخصوص اپل ایفون - www.Ir-Tci.org

دانلود

     پسورد :www.ir-tci.org  


دانلود نرم افزار

ارسال  شده توسط  کامپیوترپردازان در 89/7/1 11:49 صبح

Cloud Digital Clock 07

Cloud Digital Clock یک محافظ صفحه زیبا به شکل ابرهایی در آسمان است  که ساعت را  در قالبی جذاب و بسیار زیبا به تصویر می کشاند .هر چند اسکرین سیورها دیگر کارایی قدیم را برای محافظت از صفحه نمایش ندارند اما به این اسم معروف شده اند و کاربران برای تنوع از محافظ صفحه های گوناگون استفاده می کنند . اگر شما نیز دنبال یک برنامه جالب برای این منظور دارید ، استفاده از Cloud Digital Clock را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

دانلود
پسورد : www.downloadkade.com


<      1   2